۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
ما چیزی مخفی نمی‌کنیم!

یورگن کلوپ از کمپ جدید تیمش خوشحال است و دوست دارد با بازیکنان آکادمی لیورپول ارتباط نزدیک داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال لیورپول با یک هزینه پنجاه میلیون پوندی، کمپ تمرینی جدید و اختصاصی را ساخت که بسیار مجهز و جالب توجه است.

یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای که با شبکه تلویزیونی LFCTV لیورپول داشته است درمورد نظر و احساس خودش در خصوص کمپ تمرینی جدید تیمش، گفت: نزدیک بودن تیم اول و تیم‌های پایه بسیار مهم و ضروری است. من از آن دست مربیانی هستم که می‌خواهم با بازیکنان جوان در ارتباط باشم. می‌خواهم در موردشان بدانم و آنها را ببینم. به علاوه می‌خواهم به بقیه مربیان این فرصت را بدهم که تمرین‌های ما را مشاهده کنند. ما در باشگاه این چیزها را مخفی نگه نمی‌داریم، بنابراین هر کس بخواهد می‌تواند جلسات تمرینی تیم اول را مشاهده کند.

مربی آلمانی ادامه داد: نکته دیگر این است که ما هم می‌توانیم جلسات تمرینی تیم‌های دیگر را ببینیم، زیرا ۸، ۹، ۱۰ و یا ۱۱ ساعت در ملوود یا حالا در کرکبی حاضر هستیم. کارهای زیادی باید انجام دهیم اما همیشه اوقات فراغت وجود دارد و من دوست دارم در این زمان‌ها تمرینات تیم‌های زیر ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵ و بقیه را تماشا کنم برای اینکه بیشتر در مورد بچه‌ها بدانم.

کلوپ در پایان گفت: امیدوارم بعضی از آنها را در تمرینات تیم اصلی ببینم و از این دست اتفاقات بیفتد. این موضوع به روند پیشرفت ما کمک می‌کند. ارتباط با آکادمی، مثل همیشه نزدیک خواهد بود و این خیلی خوب است.

کد خبر 456653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.