رئال قانونش را بخاطر راموس زیر پا می‌گذارد؟

باشگاه رئال مادرید و سرخیو راموس مدافع این تیم درحال مذاکره برای تمدید قرارداد هستند اما تا به حال توافقی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخیو راموس یکی از بزرگ‌ترین مدافعان تاریخ دنیای فوتبال است. او از سویا به رئال مادرید پیوست و در این تیم به انواع و اقسام جام‌ها و افتخارات دست پیدا کرد حالا و در حالی که قرارداد راموس با باشگاه رئال‌مادرید پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، هنوز بین پرز و ایجنت این مدافع اسپانیایی برای تمدید قرارداد او توافقی نشده  است

کاپیتان کهکشانی‌ها خواستار تمدید قرارداد ۲ ساله و بازنشستگی در این باشگاه در سال ۲۰۲۳ شده است، اما مطابق با قانون باشگاه رئال‌مادرید، قرارداد بازیکنان بالای ۳۰ سال تنها ۱۲ ماه تمدید خواهد شد.

با وجود این برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگویتو مدعی شده است فلورنتینو پرز جدایی راموس را رد نکرده است و به این بازیکن کهنه کار اطلاع داده است که اگر پیشنهاد مناسبی دریافت کرد، خروج او از باشگاه قابل درک خواهد بود.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر علاقه پاری سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن راموس به گوش رسیده است و در صورتی که این انتقال انجام بشود، کاپیتان لاروخا سالانه ۱۸ میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد همچنین برخی دیگر از نشریات اسپانیایی مدعی شده‌اند پرز حاضر است قوانین باشگاه را زیر پا بگذارد و قرارداد ۲ ساله‌ای را به راموس ارائه بدهد، اما با حقوقی کمتر از ۱۸ میلیون یورو که باید دید اتفاق می‌افتد یا خیر.

کد خبر 456651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.