ساماندهی ناوگان حمل خاک و نخاله و میکسرهای بتنی در اصفهان

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: با توجه به حجم بالای تردد ناوگان حمل بتن آماده و خاک و نخاله در سطح مناطق ۱۵ گانه و ضرورت مدیریت، نظارت مستمر و ساماندهی و رصد عبور و مرور، از ابتدای آذرماه سال‌جاری باید این ناوگان نسبت به دریافت بارنامه و مجوز تردد ترافیکی اقدام کنند.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شرکت محور بودن فعالیت‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار اظهار کرد: وجود بیش از ۲۵ شرکت تخصصی دارای مجوز از سازمان و ارائه خدمات جامع حمل و نقل بار از جمله ایجاد سطح دسترسی به سامانه صدور مجوز تردد و بارنامه از امکانات موجود در این زمینه است.

وی افزود: مالکان و رانندگان می‌توانند در زمان کم و پس از احراز هویت و ارائه مدارک از جمله معاینه فنی معتبر، کارت سلامت، پروانه فعالیت و اشتغال نسبت به دریافت مجوز تردد اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از جمله مزایای صدور بارنامه جهت ناوگان سنگین باری شهری را انتظام بخشی به فعالیت این حوزه دانست و تصریح کرد: عبور و مرور ماشین آلات سنگین در حوزه درون شهری باید با رعایت شرایط و پروتکل‌هایی از جمله تناژ تا سقف ظرفیت، عبور در زمان و مسیر تعیین شده از مبدا تا مقصد، داشتن پوشش بار و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باشد.

وی ادامه داد: همکاری و هماهنگی بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری و پلیس راهور شهرستان اصفهان جهت نظارت و برخورد با ناوگان که بدون دریافت مجوز و بارنامه اقدام به حمل بار و عبور و مرور در معابر ترافیکی می‌کنند در حال انجام است.

فروزنده تاکید کرد: گشت‌های مشترک بازرسی سازمان و پلیس در سطح شهر نسبت به رصد نحوه فعالیت ناوگان همکاری می‌کنند.

کد خبر 456643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.