روزنامه‌های ورزشی ۱ آذر؛ محمود مبهوت

اسقلال تهران بعد از ارائه یک عملکرد خوب مقابل مس رفسنجان در جدال با فولاد شکست خورد تا محمود فکری دو آغاز فصل با چالش‌هیا جدی روبه‌رو شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱ آذر ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "مرد نکونام نبازد هرگز" به پیروزی مجدد جواد نکونام مقابل استقلال پرداخت، کسی که در سالیان گذشته هرگاه در قالب مقابل استقلال حضور داشته شکست نخورده و به پیروزی یا تساوی رسیده است.


"گل" با عنوان"محمود مبهوت" به کیش و مات محمود فکری در نبرد اسطوره‌های سابق استقلال پرداخت، جایی که نکونام مثل سال گذشته تیم سابق خود را با پیروزی دو بر یک پشت سر گذاشت تا نشان دهد در مربیگری نیز توانایی خاصی دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "به ترکیب بازنده دست بزن" به لزوم ایجاد تغییراتی در ترکیب استقلال پرداخت، موضوعی که در ترکیب استقلال حتی بعد از دریافت گل هم دیده نشد تا فکری فعلاً به ترکیب خود در استقلال پایبند باشد.


"خراسان ورزشی" با عنوان "اولین شکست استقلال در روز صدرنشینی قلعه‌نویی" به پیروزی امیر قلعه نویی و گل گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر پرداخت، نتیجه‌ای که منجر به صدرنشینی گل گهر سیرجان شد.


"ایران ورزشی" با عنوان"مزد احتیاط " به پروزی فولاد خوزستان در یک بازی جذاب مقابل استقلال پرداخت، البته این روزنامه در کنار این عنوان به دعوای دیده نشده محمود فکری و شیخ دیاباته بر سر تعویض او پرداخت.


"شوت" با عنوان "گردن می‌گیرم" به اظهارات محمود فکری بعد از نشست مقابل فولاد پرداخت، کسی که این باخت را یک باخت به موقع برای استقلال قلمداد کرد.


" پرسپولیس" با عنوان"در حسرت کثیر" به مصاف حساس پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر پرداخت، بازی که قطعاً تحت شعاع انتقال آل کثیر به پرسپولیس و محرومیت او خواهد بود.


"صدای سپاهان" با عنوان "عالی مینیوم" به پیروزی تک گله سپاهان مقابل آلومینیوم ارک پرداخت، تیمی که تحت هدایت خطیبی هنوز آن طور که باید نتیجه نگرفته و مقدمات اولین برد سپاهان را نیز فراهم کرد.


"سبز سبزم" با عنوان "و این ماجرا حالا حالاها ادامه دارد" به تساوی ذوب آهن و ماشین سزای تبریز در روز اخراج پرابهام وحید محمدزاده پرداخت، اخراجی که مطمئناً باید توسط کارشناسان داوری بررسی شود.

کد خبر 456639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.