برای توسعه و ارتقای شهر اصفهان تلاش می‌کنیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه در طول تاریخ، شهر اصفهان الهام بخش زندگی بسیاری از شهروندان و شهرنشینان بوده است، گفت: همه برای توسعه و ارتقای این شهر تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه یکم آذرماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با تبریک فرارسیدن یکم آذرماه که به نام بزرگداشت شهر زیبای اصفهان نامگذاری شده، اظهار کرد: در طول تاریخ، این شهر الهام بخش زندگی بسیاری از شهرنشینان بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون این شهر از مکاتب مختلف هنری، فقهی و فلسفی سرچشمه گرفته است که به نام «مکتب اصفهان» شناخته می‌شود، تاکید کرد: اصفهان شهری است که دوستش داریم و همه برای توسعه و ارتقای آن تلاش می‌کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته نکوداشت اصفهان، تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های عرصه محور برای نکوداشت اصفهان تعریف نشده، اما برگزاری برنامه‌های هنری، فراخوان‌های دریافت آثار و رونمایی از ۱۵۰ محصول فرهنگی، اجتماعی، شهروندی و گردشگری در موزه هنرهای معاصر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اعلام شده است.

وی ادامه داد: هفته جاری با آغاز محدودیت‌های مختلف کرونایی همراه است که امیدواریم با حساسیت ویژه همه در این مسیر شرایطی را فراهم کنیم تا شدت ابتلای کرونا کاهش پیدا کند و کادر پرتلاش درمان و مدافعان سلامت در شرایط بهتری برای کنترل و مبارزه با بیماری قرار بگیرند.

نوروزی با قدردانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان که خالصانه برای حفظ سلامت مردم تلاش می‌کنند، اظهار امیدواری کرد: روزهای خوب برای شهر و شهروندان در مبارزه با بیماری کرونا و کاهش آمار مبتلایان در سایه همدلی فرارسد.

کد خبر 456634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.