با دستگاه‌های فرسوده توانایی مقابله با بحران های احتمالی را نداریم

شهردار رشت با اشاره به فرارسیدن ماههای سرد سال و وقوع بحران‌های احتمالی گفت: شهرداری در مواقع بحرانی مسئولیت‌ها را به تنهایی بر عهده دارد در حالی که بسیاری از ماشین آلات آن فرسوده و نیازمند تعمیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا سیدمحمد احمدی در نشست با نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، یکی از اصول مهم در مدیریت شهری را تعامل و تفکر جمعی دانست و گفت: در تلاش هستیم با همکاری‌های مشترک مدیریت شهری و منتخبان مردم رشت در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان گام برداریم.

شهردار رشت با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه شهرداری معضل پسماند و زباله است، اظهار کرد: برای رفع این مشکل خواستار همدلی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های متولی در استان گیلان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه منابع مالی شهرداری رشت به تنهایی قابلیت تامین بودجه مدیریت پسماند در منطقه سروان را ندارد، گفت: نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه ملی و استانی برای رفع دغدغه‌های موجود هستیم.

احمدی با بیان اینکه زباله پنج شهر استان گیلان در منطقه سراوان رشت تخلیه می‌شود، تصریح کرد، دفن روزانه ۱۱۰۰ الی ۱۲۰۰ تن زباله در این‌منطقه حجمی قابل توجه است.

وی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: جهت تأمین اعتبار لازم برای احداث دستگاه زباله سوز به کمک شهرداری بشتابند.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: تکمیل تصفیه خانه و احداث حوضچه آرامش در تصفیه خانه شیرابه سراوان در دستور کار است.

وی درباره ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های نسقی که یکی دیگر از مشکلات مهم شهروندان رشتی است، گفت: شیوه نامه مدیریت زمین‌های نسقی نیازمند بازنگری مجدد دارد.

احمدی با اشاره به فرارسیدن ماههای سرد سال و وقوع بحران‌های احتمالی گفت: شهرداری در مواقع بحرانی مسئولیت‌ها را به تنهایی بر عهده دارد در حالی که بسیاری از ماشین آلات آن فرسوده و نیازمند تعمیر است.

وی خواستار کمک نمایندگان رشت جهت تخصیص اعتبار برای تعمیر دستگاه‌های فرسوده شهرداری شد و افزود: تحقق مدیریت یکپارچه شهری در رشت نیازمند توجه همه دستگاه‌های اجرایی است.

کد خبر 456627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.