برتری نامی نو و پاز و شکست بهمن در لیگ برتر بسکتبال بانوان

در روز دوم هفته دوم گروه اول لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم پاز ۸۲ بر ۵۶ تیم گاز را شکست داد، نامی نو اصفهان برابر سینام مشهد ۷۷ بر ۲۶ پیروز شد و گروه بهمن از نارسینا با نتیجه ۷۹ بر ۶۳ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز دوم مسابقات هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه اول گروه سه بازی انجام شد.

در بازی نخست تیم پاز تهران با هدایت مهسا حسینی در حالی که در هفته نخست به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا قادر به حضور در میدان نبود و ۲ باخت فنی را متحمل شده بود توانست تیم گاز را ۸۲ بر ۵۶ شکست دهد.

در کوارتر اول این بازی، دو تیم رقابت نزدیکی داشتند و در نهایت تیم پاز این کوارتر را ۱۷ بر ۱۴ به سود خود پایان داد. در کوارتر دوم گاز با امتیاز ۱۸ بر ۱۲ تیم همشهری خود را مغلوب کرد.

در کوارتر سوم تیم گاز تلاش زیادی کرد و با ۱۶ بر ۱۵ نارسینا را شکست داد. در کوارتر چهارم نارسینا بازی خوبی داشت و توانست ۳۲ بر ۱۴ پیروز شود و در نهایت امتیاز پیروزی این بازی را از آن خود کند.

در دیگر بازی، نامی نو اصفهان برابر سینام مشهد ۷۷ بر ۲۶ پیروز شد.

در کوارتراول، نامی نو با بازی فنی و برتری ۱۰۰% با نتیجه ۲۲ بر ۴ پیروز شد. در کوارتر دوم شاگردان آزاده زمانپور بازی را ۱۸ بر ۹ به سود خود پایان دادند.

در سومین کوارتر دختران نامی نو با پیروزی ۱۸ بر ۱۰ راهی کوارتر چهارم شدند. در کوارتر چهارم با نتیجه ۱۹ بر ۳ برتری ۱۰۰% نامی نو در این دیدار تثبیت شد.

تیم نامی نو با این پیروزی از ۴ بازی صاحب ۳ برد و یک شکست است. تیم سینام مشهد هر ۳ بازی خود را باخته است.

گروه بهمن، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال زنان امروز برای دومین بار در این فصل و به فاصله ۲ هفته بازنده شد. این اتفاقی شوکه کننده در لیگ بسکتبال بود.

در بازی سوم تیم بهمن در مقابل نارسینای تهران به میدان رفت و با نتیجه ۷۹ بر ۶۳ شکست خورد. شکست بهمن در این مسابقه دومین شکست قهرمان لیگ قبل در این فصل است.

در کوارتر اول بازی پایاپای بود و هر دو تیم با امتیاز برابر ۲۰ کوارتر را به پایان رساندند. در کوارتر دوم نارسینا بازی خوبی از خود نشان داد و با برتری ۲۱ بر ۱۶ بهمن را مغلوب کرد.

در کوارتر سوم با توجه به کام بک های تیم بهمن انتظار می‌رفت شاگردان پریناز طائرپور بازی بهتری نشان دهند اما این اتفاق رخ نداد. در این کوارتر بهمن ۲۱ بر ۱۹ تسلیم نارسینا شد.

در کوارتر چهارم، تیم بهمن با وجود تلاش زیادی که کرد نتوانست نارسینا را متوقف کند. نارسینا برای پیروزی در مقابل قهرمان لیگ قبل تمام توان فنی خود را استفاده کرد و با نتیجه ۷۹ بر ۶۳ پیروز میدان بود.

کد خبر 456626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.