آینده شهر من از نگاه کودکان
اثر برگزیده اولین جشنواره کمانک

مدیرخانه و دفتر تخصصی خانه کودک گفت: دومین جشنواره ملی کمانک با موضوع آینده شهر من برپا شده است و به دلیل شیوع ویروس کرونا و حضور نیافتن کودکان در شهر، آن‌ها شهر رویایی خود را به تصویر می‌کشند.

زهرا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره ملی کمانک مربوط به مسابقه نقاشی و مجسمه سازی کودکان در دو رده سنی ۴ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال است که سال گذشته برای اولین بار برگزار شد و به علت استقبال خوب در رده سنی ۴ تا ۱۲ سال، برای رده سنی نوجوان نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: موضوع جشنواره در سال گذشته اصفهان بود و کودکان برداشتی که از اصفهان داشتند را برای جشنواره ارسال کردند. موضوع امسال جشنواره ملی کمانک با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا "آینده شهر من است" که بخاطر حضور نیافت کودکان در شهر، شهر رویایی خودشان را به تصویر بکشند.

مدیر خانه و دفتر تخصصی کودک تصریح کرد: کودکان می‌توانند آثار خود در دو قالب نقاشی و مجسمه سازی را برای جشنواره ملی کمانک ارسال کنند ضمن اینکه پوستر نمایشگاه اول آذرماه رونمایی می‌شود و در فضای مجازی برای ارسال کارهای کودکان و نوجوانان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کاظمی خاطر نشان کرد :۱۰۰ اثر برای نمایشگاه انتخاب شده و ۱۵ اثر برگزیده تقدیر خواهند شد؛ نمایشگاه نیز به صورت مجازی برپا خواهد شد تا هر کودک در هرکجای دنیا بتواند از این آثار دیدن کند.

کد خبر 456625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.