نویدکیا هنوز به ترکیب مورد نظرش نرسیده است

یک کارشناس فوتبال گفت: محرم نویدکیا تعویض‌های خوبی داشت که با حضور محبی در زمین تیم بهتر شد، دفاع در این مسابقه راحت و بدون استرس کار کرد. در بازی با گل گهر استرس داشتند و امیر قلعه نویی تیم خود را به شکلی چیده بود که فشار روی مدافعین باشد.

حسین طلاکش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی سپاهان و آلومینیوم اراک، اظهار کرد: دو تیم خوب بودند و تغییراتی در ترکیب بازیکنان داشتند. سپاهان بازی دوستانه با آلومینیوم انجام داده بود و شناخت نسبی از این تیم داشت و با یک سیستم متفاوت نسبت به مسابقه قبل بازی کرد. در ۳۰ دقیقه نخست بازی آلومینیوم از جناح چپ خود توسط هوشمند و سینک به سپاهان فشار وارد کرد که توانست چند موقعیت خطرناک هم ایجاد کند، اما هرچه از بازی رد شد سپاهان به بازی مسلط شد و نتیجه گرفت.

وی ادامه داد: محرم نویدکیا تعویض‌های خوبی داشت که با حضور محبی در زمین تیم بهتر شد، دفاع در این مسابقه راحت و بدون استرس کار کرد در بازی با گل گهر استرس داشتند و امیر قلعه نویی تیم خود را به شکلی چیده بود که فشار روی مدافعان باشد. محرم نویدکیا نسبت به بازی قبل تجربه بیشتری داشت، تاکتیک و مهره‌های خود را عوض کرد که کار گروهی بهتر شد و توپ ها را به پشت مدافعین آلومینیوم می‌فرستادند و موقعیت گل ایجاد می‌کردند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه محرم نویدکیا هنوز به ترکیب مورد نظر نرسیده است، تصریح کرد: در دو بازی نمی‌شود ترکیب را به دست آورد، هر مربی دوست دارد نتیجه بگیرد که برای اصفهانی‌ها یک افتخار است مربی از شهر خودشان نتیجه بگیرد. نویدکیا هرچه پیش می‌رود نتایج بهتری هم خواهد گرفت.

طلاکش در خصوص تیم آلومینیوم خاطر نشان کرد: این تیم سال اولی است که به لیگ آمد و خوب ظاهر شد تنها قدرت تهاجمی ضعیفی دارد که باید فشار بیشتری بر تیم حریف وارد کند.

وی با شاره به اینکه داوران جوان باید تجربه کسب کنند، گفت: داوران هرچه قضاوت‌های خود را ببینند و متوجه شوند کجا اشتباه کرده‌اند بهتر خواهند شد. امیدواریم اخوان داوران خوبی پرورش دهد تا در لیگ برتر شاهد قضاوت داوران اصفهانی باشیم.

کد خبر 456617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.