بهتر است در مورد داوری حرف نزنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان مسئول فنی استقلال باخت این تیم را به عهده می‌گیرم و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از ظهر امروز (جمعه) محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: به همه کسانی که در این بازی حاضر بودند و تمام بازیکنان استقلال که با تمام وجود بازی کردند، خسته نباشید می‌گویم و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم و بنده به عنوان مسئول فنی استقلال این باخت را به گردن می‌گیرم.

وی افزود: در مجموع بازی خوبی برگزار شد و بازیکنان با تمام توان می‌خواستند که از این بازی با امتیاز و برنده برگردند و این شانس را داشتیم که برنده بازی نیز باشیم ولی اتفاقاتی رخ داد و زیبایی فوتبال نیز به همین اتفاقات است ولی این اتفاقات منجر به این شد بازی را با شکست به پایان ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: شاید این باخت زمان خوبی اتفاق افتاد و ما را هوشیار تر و باهوش‌تر می‌کند تا در بازی‌های آینده بتوانیم با حداکثر امتیاز زمین را ترک کنیم.

وی اظهار کرد: در مورد داوری بهتر است صحبت نکنیم و خود کارشناسان در خصوص صحنه‌ها نظر بدهند ولی در کل بازی پر برخوردی بود و بازی پرحاشیه بود و بیشتر مسائل روی نیمکت‌ها اتفاق افتاد ولی نمی‌خواهم بیشتر در این خصوص توضیح بدهم.

فکری در پاسخ به اینکه چرا در نیمه دوم استقلال دست به تعویض نزد، گفت: این در هر حال تشخیص ما بوده است.

کد خبر 456607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.