جمع‌آوری روزانه ۳۰ تن زباله از شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: کارگران شهرداری این شهر روزانه ۳۰ تن زباله از مناطق مختلف شهری جمع‌آوری می‌کنند.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طبق استاندار جهانی سرانه تولید زباله هر شهروند در هفته ۲۰۰ گرم است، اظهار کرد: کارگران شهرداری گلپایگان روزانه ۳۰ تن زباله از مناطق مختلف این شهر جمع می‌کنند که با توجه به جمعیت شهری سرانه تولید زباله هر شهروند ۵۰۰ گرم است که تولید این مقدار زباله در روز رضایت‌بخش نیست.

وی تصریح کرد: کانکس جمع زباله‌های قابل بازیافت در پارک شهر، انتهای خیابان شهید عابدی، شهرک الوند جنب میدان استقلال و مسکن مهر است تا شهروندان پس از تفکیک زباله‌های قابل بازیافت را به کانکس‌های شرکت بازیافت تحویل دهند.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تفکیک زباله انجام نشد، تصریح کرد: در شش ماه امسال در شهر گلپایگان هفت تن و ۶۰۰ کیلو زباله بازیافتی از کانکس‌های سطح شهر و در سه ماهه امسال از درب منازل حدود ۲۰ تن زباله بازیافتی جمع شده است.

شکرزاده با بیان اینکه در سطح شهر گلپایگان ۱۵۰ سطل زباله مکانیزه و ۳۳۰ سطل زباله دوقلو نصب است، خاطرنشان کرد: پس از اینکه به سمت شهردار شهر گلپایگان انتصاب شدم پیگیر تملک زمین ریجکت زباله در کنار کارخانه بازیافت شدم تا پس از راه‌اندازی کارخانه بازیافت مشکلی در دفن زباله‌های غیر قابل بازیافت وجود نداشته باشد.

کد خبر 456606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.