متاسفانه امروز ۲ امتیاز ذوب آهن پرید

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به بازیکنان خود خسته نباشید می گویم اما به تساوی قانع نیستم و در این بازی باید ۳ امتیاز کامل را می گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابر ماشین سازی اظهار کرد: روز اصفهان را به مردم خوب این شهر تبریک می گویم. داستان جالبی داریم و هفته اول دو امتیاز از ما گرفته شد و این هفته برای ۳ امتیاز آمده بودیم اما شوک عجیبی در دقیقه یک بازی به ما وارد شد. بدون اینکه بازیکن فشاری با دست به بازیکن ماشین سازی وارد کند، اخراج می‌شود و گفتن آن سودی ندارد.

وی ادامه داد: ۲ امتیاز در این بازی و ۲ امتیاز در بازی هفته قبل، ۴ امتیاز از ما گرفته شده است و داستان قبلی تکرار شده است. این صحنه را به کارشناسان می‌سپارم اما از آنجایی که چیزی به ما باز نخواهد گشت فایده‌ای ندارد. در ایام کرونا و عدم حضور تماشاگران، قهرمان واقعی لیگ برتر داوران شده‌اند. اگر صحنه را ببینید خودتان متوجه خواهید شد.

رضایی افزود: تنیس یا والیبال نیست که برخوردی وجود نداشته باشد و خطاها نیز تعریف شده هستند و در این صحنه با اشاره دست کارت قرمز صادر شده است. نمی دانم که چه مرجعی باید رسیدگی کند و برای هفته گذشته نیز هیچ اتفاقی رخ نداد و این نیز از بازی امروز. اگر تند صحبت کنیم موضوع محرومیت را می‌گویند اما این حرف‌ها را باید به چه کسی بگوییم.

وی همچنین تصریح کرد: فاصله داور تا صحنه خیلی زیاد بود اما داور کنار که نزدیک تر بود هیچ چیزی اعلام کرد و باید یک هماهنگی جزئی میان داوران وجود داشته باشد. چگونه ممکن است داور با این فاصله زیاد هیچ مشورتی با داور کنار نمی‌کند. نمی دانم چرا با تیم ذوب آهن این کار را می‌کنند و متأسفانه امروز۲ امتیاز ما پرید.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: حق به حق دار رسید و جنگیدیم. به بازیکنان خودم که با تمام وجود دویدند خسته نباشید می گویم اما به تساوی قانع نیستم و باید در این بازی تمام امتیازات را کسب می‌کردیم.

رضایی در خصوص گلزنی افزود: در گلزنی مشکلی نداریم و به همه بازیکنان خودم اعتقاد دارم و فکر می‌کنم همه بازیکنان ما اگر در موقعیت گلزنی قرار بگیرند می‌توانند گل بزنند.

کد خبر 456595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.