تکذیب ادعا خطیبی توسط ناظر بازی سپاهان و آلومینیوم

ناظر دیدار روز گذشته سپاهان و آلومینیوم اراک ادعا خطیبی در خصوص تاییدش بر آفساید بودن گل را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نبرد سپاهان و آلومینیوم اراک در حالی روز گذشته با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید که اعتراض رسول خطیبی و نماینده استان مرکزی به گل پیروزی شاگردان نویدکیا همچنان ادامه دارد و حواشی این مسابقه تمام نشده است. خطیبی پس از شکست تیمش بلافاصله در کنفرانس خبری پس از بازی اعتراض شدیدی نسبت به داوری انجام داد و ادعا جالبی در خصوص ناظر بازی مطرح کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: "تصویر گل آفساید سپاهان را به ناظر مسابقه نشان دادم و گفت حق با شما است".

به حرف‌های خطیبی هیچ عکس‌العملی نشان ندادم

در همین خصوص حسین نجاتی، ناظر دیدار روز گذشته سپاهان و آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تکذیب ادعا خطیبی اظهار کرد: می‌توانید از آقای دادخواه، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان و چندین نفر دیگر که همه از نزدیکان آقای خطیبی هستند و بیرون از اتاق داورها ایستاده بودند بپرسید. ایشان من را صدا زد و با یک عکس که خودش نیز آن را بعد منتشر و روی آن خط کشیده، می‌خواست ثابت کند که بازیکن تیم مقابل یعنی سپاهان در موقعیت آفساید به توپ رسیده که اصلاً با عکس قابل اثبات نیست و من نیز به هیچ عنوان تأیید نکردم.

وی با بیان اینکه هیچ عکس‌العملی نسبت به صحبت‌های خطیبی نشان نداده، اضافه کرد: آقایانی که نزدیک ماجرا بودند همه شاهد هستند که تنها ایستادم و به حرف‌های خطیبی گوش داده و هیچ عکس‌العملی نشان ندادم. تنها راجع به اخطار دقیقه ۳۶ صحبت کرد و گفت چه کسی در آن زمان وقت تلف می‌کند که گفتم در این صحنه حق با شما است. حالا اینکه چگونه این را برداشت کرده که منظورم صحنه گل بوده را نمی‌دانم.

ناظر داوری دیدار سپاهان و آلومینیوم اراک با تأیید سالم بودن گل، خاطرنشان کرد: اتفاقاً همه جا کار کمک را تأیید کردم. شب گذشته با رئیس کمیته داوران صحبت کردم و همان شب گذشته به او گفتم که گل سالم بود و هیچ مشکلی نداشت.

نجاتی با اشاره به موقعیت دفاع راست آلومینیوم، تصریح کرد: جو در ورزشگاه به گونه‌ای بود که حتی افراد نزدیک به باشگاه سپاهان نیز تلویحاً تأیید می‌کردند که کمک داور اشتباه کرده در حالی که اشتباه نکرد و دفاع راست بازیکن آلومینیوم با پیراهن سفید کاملاً پیدا است که آفساید را پر کرده و فاصله او یک قدم و یک بدن نیز نیست و با فاصله زیادی عقب‌تر از مهاجم سپاهان قرار دارد.

کد خبر 456583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.