دومین تساوی ذوب آهن در روز اخراج وحید محمد زاده

تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۱_۱ به اتمام رسید.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و ماشین سازی

ورزشگاه: شهید قاسم سلیمانی

گل: پیمان بابایی (دقیقه ۸۰) برای ماشین سازی، سید عبدالله حسینی (دقیقه ۸۹) برای ذوب آهن

اخطار: مهدی رستمی (دقیقه ۲۵) _ اتابک زارعی (دقیقه ۷۶) از ماشین سازی. ایوان مارکوویچ (دقیقه ۹۰)

اخراج: وحید محمد زاده (دقیقه ۲) از ذوب آهن

ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمد زاده، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر (۹۰- مجتبی حق دوست)، علی دشتی (۹- سید عبدالله حسینی) ایوان مارکوویچ (۳+۹۰- حسین شنانی)، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، سید محمد قریشی، فرشاد محمدی مهر، علی نبی زاده.

سرمربی: رحمان رضایی

ماشین سازی: محمد باقر صادقی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان با صفا، اکبر آفاقی (۷۸- پیمان بابایی)، فرشاد اسدی، بهمن سالاری (۶۱- اتابک زارعی)، سید ابوالفضل رزاق پور، میلاد خدایی، سید محمد حسینی.

مربی: اکبر خلیلی نسب

داور: حمید حاج ملک

شرح بازی:

تیم‌های ذوب آهن و ماشین سازی در حالی به مصاف هم رفتند که نحوه بازی هر دو تیم تحت تأثیر اخراج زود هنگام مدافع ذوب آهن قرار گرفت. با توجه به ده نفره بودن ذوب آهن شاگردان رحمان رضایی بیشتر در نیمه خود دفاع می‌کردند و فضا را از تیم ماشین سازی می‌گرفتند. در آن سمت میدان ماشین سازی تبریز بیشتر صاحب توپ و میدان بود و با برتری عددی به دنبال راهی برای نفوذ به خط دفاعی و رسیدن به گل بود اما نتوانست موقعیت حساسی ایجاد کند تا نیمه نخست بازی بدون گل به اتمام برسد.

با شروع نیمه دوم بازی به تعادل کشیده شد و ذوبی ها بیشتر صاحب توپ و میدان بودند. برخلاف نیمه دوم تیم ماشین سازی بیشتر در نیمه خود دفاع می‌کردند و با وجود برتری عددی فشاری به تیم ذوب آهن وارد نمی‌کردند و بیشتر به تک موقعیت‌ها چشم دوخته بودند و توانستند با استفاده از پرتاب اوت بلند دروازه تیم ذوب آهن را باز کنند. پس از گل ماشین سازی شاگردان رحمان رضایی فشار زیادی برای گلزنی وارد کردند و در نهایت موفق شدند دروازه این تیم را با یک ضربه سر باز کنند.

در نهایت این بازی با تساوی یک یک به اتمام رسید و ذوب آهن دومین تساوی خود را به دست آورد.

شرح گل:

۱_۰ (دقیقه ۸۰ ماشین سازی) پرتاب اوت بلند رزاق پور که در محوطه جریمه به پیمان بابایی رسید و وی با یک ضربه سر دقیق توپ را به کنار دروازه تیم ذوب آهن فرستاد.

۱_۱ (دقیقه ۸۹ ذوب آهن) ارسال خوب فرشاد محمدی مهر از سمت راست و ضربه سر دقیق سید عبدالله حسینی توپ را درون ماشین سازی فرستاد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴_ ضربه ایستگاهی خطرناک ایمان با صفا که واکنش خوب شهاب گردان مانع گلزنی آنها شد.

دقیقه ۲۲- با اشتباه مدافع ذوب آهن، فرشاد اسدی بازیکن ماشین سازی صاحب توپ شد که ضربه وی از پشت محوطه جریمه، از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۲- ارسال خطرناک بازیکن ماشین سازی از سمت چپ که توپ با دفع بازیکن ذوب آهن از کنار دروازه گردان به کرنر رفت.

دقیقه ۸۶- ارسال بازیکن ذوب آهن به درون محوطه جریمه ماشین سازی و ضربه بازیکن ذوب آهن که دروازه‌بان ماشین سازی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۲+ ۹۰- ارسال میلاد جهانی روی دروازه ماشین سازی بدون برخورد با بازیکنی خطرناک از کنار دروازه بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

وحید بیاتلو سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با حکم کمیته انضباطی محروم بود.

محمد باقر صادقی دروازه‌بان سال‌های دور تیم ذوب آهن، در بازی امروز درون دروازه تیم ماشین سازی تبریز حضور داشت.

کد خبر 456577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.