بالاترین ثمره انقلاب تأسیس بسیج است

امام‌جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه رعایت توصیه‌های بهداشتی شرکت در عملیات نجات بزرگ ملی است، گفت:امروز هر فردی که در عرصه تولید و امنیت غذایی مردم تلاش کند حتی اگر کارت عضویت بسیج نداشته باشد بسیجی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین میاندشت با بیان اینکه سختی‌های زندگی به نوعی آزمایش الهی است تا انسان در مسیر پیشرفت حرکت کند، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در عرصه‌های اقتصادی موفق شویم باید حرکت جهادی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا سلامتی انسان را تحت تأثیر قرار داده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین گزینه برای مقابله با این بیماری است، تصریح کرد: اگر توصیه‌های بهداشتی تکراری است، واقعیت این است که همین الزامات به ظاهر ساده و تکراری برای هر شهروند شرکت در یک عملیات نجات بزرگ ملی است.

امام جمعه بوئین میاندشت با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج نهادی مقدس و برگرفته از انگیزه‌های ناب امام برای مصون ماندن انقلاب در مقابل ترفندهای دشمنان بود.

اسکندری با بیان اینکه بسیجیان در هر عرصه‌ای که نیاز به خدمت باشد بی منت برای رفع مشکلات مردم حضور می‌رسانند، افزود: بالاترین ثمره انقلاب تأسیس بسیج است و جوانان تربیت یافته این مکتب برای نابودی دشمنان اسلام فرسخ‌ها دورتر از خاک وطن نیز به جنگ با دشمن برخاستند و همین عمل سبب شده است تا بسیج خار چشم دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه امروز هر فردی که در عرصه تولید و امنیت غذایی مردم تلاش کند حتی اگر کارت عضویت بسیج نداشته باشد بسیجی است، افزود: با صبر و بردباری هیچ توطئه‌ای مانع پیشرفت در مسیر حرکت نخواهد شد.

امام جمعه بوئین میاندشت خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا همایش بسیجیان لغو شده و در منازل با سخنرانی مقام معظم رهبری از طریق رسانه‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر 456566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.