سرقت اموال عمومی شهرداری آبادان/ راه اندازی ۸۰۰ باب سرویس بهداشتی عمومی

در این بسته خبری از تهیه طرح بازآفرینی فردیس تا رونمایی از المان ویژه نابینایان و روشندلان گرگانی و ثبت الکترونیکی درخواست‌های مردم قشم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

امکان ثبت الکترونیکی و بررسی درخواست‌های مردم از شهرداری قشم

سید مسعود آل عبایی، شهردار قشم گفت: شهروندان قشم می‌توانند در قالب میز خدمت الکترونیک نسبت به ثبت و پیگیری درخواست‌های خود از شهرداری اقدام کنند.

ضدعفونی کردن معابر در دستور کار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

مهدی راز جویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ضدعفونی کردن معابر در دستور کار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار داشته باشد.

احداث ۲ سرای محله در خرم‌آباد

محمد شریفی‌مقدم، شهردار خرم‌آباد گفت: تا پایان بهمن ماه دو سرای محله در مناطق حاشیه‌ای این شهر افتتاح می‌شود.

سرقت اموال عمومی شهرداری آبادان

سید محسن تقی زاده فرمانده نظامی شهرستان آبادان گفت: به دنبال سرقت انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر سرقت اموال عمومی شهرداری از قبیل چراغ عابر پیاده، سطل آشغال و سایر اموال، بلافاصله سارق شناسایی و دستگیر شد.

شهرداری‌ها ۸۰۰ باب سرویس بهداشتی عمومی راه اندازی کردند

سید حبیب راضی، مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه سه هزار باب سرویس بهداشتی عمومی در شهرها کم داریم، از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای تأسیس ۸۰۰ باب سرویس بهداشتی عمومی از سوی شهرداری‌ها در سال جاری خبر داد.

تهیه طرح بازآفرینی فردیس

وحید بهادران، سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری فردیس با بیان اینکه تهیه طرح بازآفرینی در دست اقدام می‌باشد، گفت: اقدامات اولیه با همکاری فرمانداری شهرستان صورت گرفته و شهرداری نسبت به عقد قرارداد با مهندسین مشاور اقدام نموده است.

روند ساخت نیروگاه زباله سوز ساری بی وقفه ادامه دارد

لطف الله کریمی، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری گفت: شهرداری ساری با جدیت برای ساخت این نیروگاه پای کار است و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

جریمه ۱۰۰ هزار تومانی در انتظار تاکسیرانان فاقد ماسک

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از جریمه ۱۰۰ هزار تومانی تاکسیرانان فاقد ماسک و تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خبر داد.

تدوین برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: در راستای توجه به آینده شهر و شهرداری، برنامه راهبردی-عملیاتی شهر و شهرداری تدوین می‌شود.

رونمایی از المان ویژه نابینایان و روشندلان گرگانی

این المان که با طراحی و قلم هنرمندان بومی گرگان زیر نظر واحد زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گرگان در مؤسسه فرهنگی هنری «علی‌نقی وزیری» ثبت شده، رو به روی کتابخانه عمومی میرفندرسکی پارک شهر واقع شده است.

کد خبر 456530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.