باخت دختران بسکتبالیست نامی نو مقابل گروه بهمن

تیم نامی نو در بازی سراسر شگفتی در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان از دختران گروه بهمن با نتیجه ۵۳ بر ۴۵ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته سوم از لیگ برتر بانوان دیدارهای دور دوم از گروه اول، در سومین و مهم‌ترین بازی روز پنج شنبه دو تیم مدعی گروه بهمن و نامی نو اصفهان در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال مقابل هم قرار گرفتند. گروه بهمن، مدافع عنوان قهرمانی پس از شکست مقابل تیم مهران در هفته‌ی آغازین لیگ، برای جبران مقابل نامی نو به میدان رفت.

در این بازی گروه بهمن با هدایت فریناز طائرپوردر ابتدا با ترکیب دلارام وکیلی، کیمیا یزدیان طهرانی، آنا بهشتیان، گلشید امیدیان و ساغر آجیلی مقابل نامی نو قرار گرفت.

ترکیب اولیه تیم نامی نو با هدایت آزاده زمان پور را ناهیده اسدی، مژگان خدادادی، فاطمه شهریاری، معصومه اسماعیل زاده و سارا اعتماد تشکیل داده بودند. زمان پور در جریان مسابقه، در دقایق زیادی از لوسینه آسادوریان و الهام رنجبر استفاده کرد.
در شروع کوارتر اول نامی نو بازی زیبایی داشت و ضعف زیاد گروه بهمن با نتیجه ۲۰ بر ۵ مقتدرانه کوارتر اول را برد.

با اختلاف ۱۵ امتیاز و بازی فوق‌العاده تیم آزاده زمانپور دور از باور بود که نامی نو از دور امتیاز گیری عقب بیافتند اما در کوارتر دوم تیم بهمن به شکل غیر باوری خوب بازی کرد و به تیم نامی نو اجازه نداد بیش از ۲ امتیاز بگیرد. بهمن در کوارتر دوم با نتیجه ۱۸ بر ۲ پیروز شده.

در کوارتر سوم، بازی هر دو تیم نزدیک بود. نامی نو با پیروزی ۱۴ بر ۱۲ در کوارتر سوم و با یک امتیاز بیشتر به کوارتر چهارم رفت.

در کوارتر چهارم نامی نو تا میانه کوارتر با سه امتیاز جلو بود اما کام بک بهمن با پرتاب ۳ امتیازی دلارام وکیلی آغاز شد. بهمن با ادامه دادن پرتاب‌های سه امتیازی پیشی گرفت و با نتیجه ۵۳ بر ۴۵ پیروز میدان شد.

پیروزی در این دیدار برای بازگشت بهمن به ادامه راه قهرمانی سال پیشش حیاتی بود. در مقابل، شکست نامی نو، وضعیت این تیم را در شرایط غیر قابل پیش بینی قرار داد. تیم نامی نو کار سختی برابر بهمن و مهرام بر سر تعیین وضعیت آینده این گروه دارد.

کد خبر 456528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.