برد بی‌رحمانه مهران مقابل سینام در لیگ برتر بسکتبال بانوان

مهرام مدعی با بازی یک طرفه و کسب ۱۱۱امتیاز تیم سینام مشهد را در اولین بازی اش، شکست داد.

به گزارش خبرنگارایمنا، دیدارهای دور دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه اول، امروز دنبال شد. در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال تیم مهرام در یک بازی آسان مقابل تیم سینام مشهد قرار گرفت.

در بازی‌های هفته اول تیم مهران با پیروزی مقابل تیم گاز به مصاف قهرمان لیگ گذشته رفت و با نتیجه ۷۹ بر ۷۳ گروه بهمن را شکست داده بود. سینام مشهد اولین بازی امسال خود را با شکستی سنگین به پایان رساند. مهرام تهران با هدایت نیکا بیک لیک لی در این بازی ۱۱۱ بر ۲۸ سینام مشهد را شکست داد.

مهرام در هر ۴ کوارتر بازی روانی داشت و اجازه نداد تیم مشهد در هر کوارتر به امتیاز دو رقمی برسد که این موضوع نشان از آمادگی و برتری فنی بسیار مهرام نسبت به سینام مشهد بود. برتری ۳۰ بر ۴ در کوارتر اول و ۲۲ بر ۹ در کوارتر دوم گواه اختلافی فاحش دو تیم بود.

شاگردان بیک لیک لی در کوارتر سوم نیز ۲۶ بر ۸ پیروز شدند و در کوارتر چهارم با برد ۳۳ بر ۷ قاطع‌ترین پیروزی و یک‌طرفه‌ترین بازی را تا به اینجای لیگ امسال را رقم زدند.

در این مسابقه مهره کلیدی مهران شادی عبدالوند غایب بود. آیدا گل محمدی بلندقامت‌ترین بازیکن لیگ برتر در کنار ساناز اسکندری با کسب ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان این دیدار بودند.

کد خبر 456527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.