در حق مردم فریدن بی عدالتی شده است

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌عدالتی در حوزه آب منطقه‌ای فریدن وجود دارد، لذا حق و حقوق مردم نباید ضایع شود و عدالت اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین محمدصالحی امروز (پنجشنبه) در آئین معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فریدن با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات مفیدی در قوه قضائیه ایجاد شده است، اظهار کرد: مردم منطقه فریدن در حوزه منابع طبیعی و آب منطقه‌ای مشکلات زیادی دارند و حتی هنوز مشخص نیست که اراضی متعلق به دولت یا مردم است.

وی گفت: بی‌عدالتی در حوزه آب منطقه‌ای فریدن وجود دارد، لذا حق و حقوق مردم نباید ضایع شود و عدالت اجرا شود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دفاتر قضائی در سه شهرستان دیگر فریدن نیز باید تشکیل شود.

سید تقی معین الدینی، فرماندار فریدن نیز در این مراسم با بیان اینکه ارکان حکومتی در نظام جمهوری اسلامی بر اساس سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه پایه‌گذاری شده است، اظهار کرد: وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی با نظام‌های مشابه در دنیا آن است که سه قوه کشور تحت نظر ولایت مطلقه فقیه اداره و سیاست‌های کلی از سوی رهبری معظم انقلاب به این سه قوه ابلاغ می‌شود.

وی گفت: میزان سنجش موفقیت قوه قضائیه بستگی به رضایتمندی مردم دارد که در این شهرستان نیز لحاظ شده است.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی، امام جمعه داران نیز در این جلسه، اظهار کرد: اگر مدیران روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند مشکلات کشور رفع خواهد شد.

وی گفت: اگر ستاد پیشگیری از وقوع جرم متشکل از افراد صاحب نفوذ در شهر داران تشکیل شود از بروز مشکلات و بحران‌ها اجتماعی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 456511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.