مقابل نساجی با تماشاگر بازی داشتیم!

سرمربی تیم تراکتور گفت: متأسفانه امروز پروتکلی در ورزشگاه رعایت نشد و بعد از بازی نیز ۲۰۰ نفر داخل زمین آمدند، مقابل نساجی با تماشاگر بازی داشتیم و از روی سکوها به ما توهین می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس بعد از بازی با نساجی مازندران، اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، مخصوصاً به بازیکنان تیم خودمان که زحمت کشیدند، در هر دو نیمه تاکتیکی خوب کار کردیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم که در اواخر بازی می‌توانستیم حتی برنده شویم.

وی افزود: تاکتیک تیم ما همانند هفته گذشته بر تیم حریف قالب بود، اما در تمام کردن توپ‌ها دچار مشکل هستیم. موقعیت سوزی برای تراکتور جالب نیست، چون مدعی قهرمانی هستیم. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی و از مصدومیت خانزاده ناراحت هستم.

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه با توجه به ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی باید در محدوده استادیوم حدود ۵۰ نفر حضور داشته باشند، تصریح کرد: متأسفانه امروز پروتکلی در ورزشگاه رعایت نشد و بعد از بازی نیز ۲۰۰ نفر داخل زمین آمدند، مقابل نساجی با تماشاگر بازی داشتیم و از روی سکوها به ما توهین می‌شد.

منصوریان در خصوص وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، خاطرنشان کرد: دوستان خوبی در نساجی دارم و کمترین حق فوتبال مازندران است که یک چمن طبیعی داشته باشد، بابت تغیرات رختکن‌ها به شما تبریک می‌گویم که خیلی استاندارد است، می‌شود این چمن را هم به چمن طبیعی تبدیل کرد، از امکانات ورزشگاه شهید وطنی راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم زیرا امروز خیلی خوب و مسلط کار کردند، گفت: خوشحالم که رضا کرمانشاهی به عرصه داوری برگشته، اگر فرد دیگری داور این دیدار بود سخت مدیریت می‌کرد. در مورد صحنه گل مساوی هم بگویم که من فیلم این صحنه را دیدم و احساس می‌کنم یک بازیکن نساجی آفساید را پُر کرده بود.

سرمربی تیم تراکتور اضافه کرد: از فدراسیون خواهش می‌کنم که حداقل با ۲۰ داور لیگ برتر قرارداد حرفه‌ای ببندند، هر تیمی وظیفه دارد هزینه داوری را پرداخت کند، اگر ۵۰۰ میلیون با یک داور قرارداد ببندند، او هم به صورت حرفه‌ای به کار داوری می‌پردازد، اما من احساس می‌کنم در حق داوران ظلم می‌شود.

منصوریان با اشاره به وضعیت محمد عباس‌زاده، تصریح کرد: عباس‌زاده پسر بسیار خوبی است و من مطمئنم که امسال حداقل ۱۰ گل برای تراکتور به ثمر خواهد رساند. او بازیکنی است که اعتماد به نفس بالایی دارد.

کد خبر 456510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.