داور با یک اشتباه زحمات تیم را خراب می کند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سه کارشناس در برنامه فوتبال برتر داریم که هر زمانی به نفع داور است می‌گویند داور خوب بوده هر زمانی هم که به نفع داوری نیست می‌گویند داور دید نداشت است، اگر کارشناس داوری اشتباهات را نگوید داوران پیشرفت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: سند داریم که دارو اشتباه می‌کند و تمام زحمات یک تیم را خراب می‌کند، می‌گوئیم بازیکنی که روی صحنه گل به زمین افتاده و استوک بازیکن حریف به سر او خرده و خون می‌آید چطور ندیده که خطا است که می‌گوید من ندیدم و کمک داور چهارم می‌گوید صحنه گل به نظرم خطا بود، به ناظر هم که گفتیم می‌گوید بله حق با شما است.

وی اضافه کرد: زحمات یک هفته‌ای و برنامه ریزی ما را خراب کرد، هرچه می‌خواهیم چون اوایل بازی‌ها است به داوری چیزی نگوییم نمی‌گذارند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه هر دو تیم خوب بازی کردند و موقعیت داشتند، تصریح کرد: سه کارشناس در برنامه فوتبال برتر داریم که هرزمانی به نفع داور است می‌گویند داور خوب بوده هر زمانی هم که به نفع داوری نیست می‌گویند داور دید نداشت است، اگر کارشناس داوری اشتباهات را نگوید داوران پیش رفت نمی‌کنند.

خطیبی افزود: خوب بازی کردیم در مسائل داوری بازنده شدیم، نسبت به هفته قبل خیلی خوب بودیم و از لحاظ کیفیت بهتر شدیم که امیدوارم بهتر هم بشویم اگر این شرایط بگذارد.

کد خبر 456504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.