۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
بحران مصدومین در آنفیلد

تیم لیورپول در یکی از حساس ترین رقابت های این هفته لیگ برتر انگلستان باید به مصاف لسترسیتی برود؛ اما با انبوهی از مصدومان و غایبین.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، این روزها باشگاه‌ها با تناوب زیادی به دلیل ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا متضرر می‌شوند. بسیاری از بازیکنان برجسته تیم‌ها به دلیل ابتلاء به این بیماری منحوس برای مدتی قادر به حضور در مسابقات نیستند که همین مسئله باعث ایجاد مشکلاتی در سبک بازی تیم‌ها می‌شود؛ اما لیورپول داستانش فرق می‌کند!

لیورپولی‌ها نه تنها این روزها از مصدومیت و جا ماندن از بازی‌ها به دلیل ابتلاء به کرونا ناراضی هستند، بلکه تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به دلایل دیگری را نیز در اختیار ندارند و حتی بعضی از بازیکنان ممکن است به خاطر مصدومیت تمام فصل را از دست بدهند.

از قابل توجه ترین مصدومیت‌هایی که در هفته‌های اخیر به لیورپول آسیب زده، مصدومیت ویرجیل فن دایک مدافع توانمند این تیم است. در یک صحنه تقابل تک به تک با جوردن پیکفورد در بازی برابر اورتون، فن دایک مصدوم شد و در خبرها آمد که این بازیکن به احتمال زیاد فصل را از دست بدهد تا به این ترتیب لیورپول در ادامه رقابت‌ها مجبور به حضور در زمین مسابقه بدون یکی از تأثیرگذارترین بازیکنانش باشد.

البته این پایان بدبیاری‌های لیورپول نیست و جو گومز، دیگر مدافع خوب قرمزپوشان نیز دچار مصدومیتی سخت شده که باعث می‌شود تا چند ماهی از میادین دور باشد. نبود گومز و فن دایک در قلب خط دفاعی تیم لیورپول خودش به اندازه کافی خبر بدی برای کلوپ هست که با اضافه شدن رابرتسون و آرنولد به لیست مصدومین، کابوس یورگی نیز تکمیل می‌شود.

لیست مصدومان لیورپول همینطور ادامه پیدا می‌کند و بازیکنانی همچون محمد صلاح، جوردن هندرسون و الکس آکسلید چمبرلین نیز قادر به همراهی تیم خود نیستند. در واقع با توجه به تعداد مصدومین لیورپول، می‌توان گفت که بیش از نیمی از بازیکنان ترکیب اصلی این تیم نمی‌توانند فعلاً بازی کنند.

کلوپ باید خوشحال باشد که الیسون به ترکیب بازگشته و البته تعدادی از بازیکنان مصدوم نیز شاید بتوانند خود را به بازی برابر لستر برسانند. اتفاقی که اگر نیافتد، شاید شاهد یکی از عجیب‌ترین ترکیب‌های لیورپول در طی چند سال اخیر باشیم؛ ترکیبی مملو از بازیکنان جوان و کمتر شناخته شده به عنوان بازیکنان اصلی تیم قهرمان اروپا در جدالی حساس و تماشایی.

کد خبر 456447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.