منافع سرمایه گذاری صندوق در طرح‌های عمرانی به بازنشستگان می‌رسد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه تخصیص منابع و اعتبارات برای پروژه آزادراه کنار گذر شرق دشوار بود، گفت: این پروژه با همکاری و هم افزایی اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر افتخاری صبح امروز - پنجشنبه ۲۹ آبان - در آئین بهره برداری از آزادراه کنارگذر شرق اصفهان، با بیان اینکه یکی از وظایف صندوق‌های بازنشستگی سرمایه گذاری در طرح‌های عمرانی است تا با منافع آن برای بازنشستگان خدمات ایجاد کنند، اظهار کرد: در کشور ما صندوق‌های بازنشستگی از جمله صندوق بازنشستگی کشور وظیفه خود می‌داند که در طرح‌های توسعه عمرانی سرمایه گذاری و از بازدهی آن برای خدمات دهی به بازنشستگان از جمله حقوق و دستمزد، بیمه تکمیلی و امور رفاهی استفاده کند.

وی افتتاح آزادراه شرق اصفهان را در توسعه اقتصادی و معنوی و کمک به بازنشستگان مؤثر دانست و افزود: طرح‌های دیگری در صندوق بازنشستگی کشوری در دستور کار داریم و خرسند هستیم که پروژه‌ای که تا بهمن ماه گذشته ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت در این مدت کوتاه و با شرایط اقتصادی موجود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه امسال حقوق بازنشستگان در دو مرحله افزایش یافت و آرزوی ۱۵ ساله آنها محقق شد، خاطرنشان کرد: حقوق بازنشستگان امسال بالغ بر ۸۰ درصد رشد داشت که بار مالی سنگینی را بر صندوق وارد کرد.

وی با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان مهرماه امسال کامل اجرا شد، افزود: صندوق در ماه مهر حدود ۴۳ درصد افزایش بار حقوق داشت و در شرایط موجود این اقدام مهم و پروژه‌های دیگر را توانستیم پیش ببریم و امیدواریم که پروژه‌های دیگر را نیز مانند آزادراه شرق به اتمام برسانیم.

افتخاری با بیان اینکه تخصیص منابع و اعتبارات برای پروژه آزادراه کنار گذر شرق دشوار بود، گفت: این پروژه با همکاری و هم افزایی اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پایان این آئین تمبر اختصاصی آزاد راه شرق اصفهان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری رونمایی و از عوامل اجرایی پروژه تقدیر شد.

کد خبر 456442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.