تمهیدات جدید تاکسیرانی اصفهان در شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر مرخصی رانندگان تاکسی و تردد بین شهری آنها ممنوع است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در خصوص محدودیت‌های اعلام شده برای اجرا از ابتدای آذرماه سال جاری در حوزه حمل و نقل به ویژه تاکسیرانی، وظیفه اصلی حمل و نقل از اول آذرماه از ساعت ۹ شب تا چهار صبح بر عهده ناوگان تاکسی خواهد بود که شامل تاکسی‌های زرد، آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی خواهد بود.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم به منظور حضور تاکسی‌های زرد و آژانس‌ها در ساعات مذکور در شهر صورت گرفته و شماره پلاک‌های این خودروها در سامانه‌های مربوطه ثبت شده تا جریمه‌های در نظر گرفته شده، مشمول آنها نشود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: در ارتباط با فعالیت تاکسی‌های اینترنتی، شرکت‌های مربوطه در حال هماهنگی نهایی با پلیس راهور هستند تا بتوانند سرویس‌دهی لازم را به شهروندان از ساعت ۹ شب تا چهار صبح ارائه کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران تاکسی‌ها الزامی است، تاکید کرد: در صورتی که رانندگان تاکسی مبتلا به ویروس کرونا باشند، فعالیت آنها در شهر ممنوع است و عدم رعایت این موارد مشمول جرایم سنگین خواهد شد.

منوچهری با تاکید بر اینکه مرخصی رانندگان تاکسی و تردد بین شهری آنها در حال حاضر ممنوع است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده، خدمت رسانی مطلوب به شهروندان توسط تاکسی‌های زرد و آژانس‌ها بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

وی گفت: انتظار می‌رود با توجه به ممنوعیت تردد اتوبوس و مترو از ساعت ۲۱ به بعد از ابتدای آذرماه سال‌جاری، شهروندان در صورت حضور ضروری در شهر حتی‌الامکان از تاکسی‌های زرد و اینترنتی استفاده کنند.

کد خبر 456434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.