دستگیری ۳۰۸ قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۳۸۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر در عملیات یک روزه نصر ۸۳ خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین صفری، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده از لوث وجود معتادان و خرده فروشان مواد افیونی عملیاتی تحت عنوان نصر ۸۳ طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات یک روزه که از تمام ظرفیت و توان این پلیس بهره برداری شده بود ۲۲۱ محل، منزل و مکان توزیع و مصرف مواد مخدر شناسایی و برخوردهای لازم با خرده فروشان مواد مخدر انجام شد.

سرهنگ صفری، از کشف ۱۶۰ کیلو انواع مواد مخدر که در بسته‌های کوچک آماده توزیع بودند خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۵ نفر قاچاقچی، ۱۸۹ نفر توزیع کننده و ۱۰۴ نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری و ۳ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز به همراه ۸۷ عدد فشنگ و ۱۰۹ عدد ادوات مصرف مواد مخدر در بازرسی مخفیگاه خرده فروشان مواد افیونی گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها به صورت مداوم و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعی از فعالیت در زمینه خرید و فروش مواد افیونی دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 456351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.