لوله گذاری و نصب پمپ‌های اتومات شهر قدس/ضدعفونی آرامستان‌های ساری

در این بسته خبری از برگزاری مانور ستاد برف روبی شهرداری اوشان، فشم و میگون تا اهدای هزار جلد کتاب به شهروندان قزوینی و طرح ساماندهی مسیر «گویزه کویر» در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

حضور ۵۰ درصدی کارکنان شهرداری بیرجند

جواد بهدانی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار بیرجند در راستای قطع زنجیره سرایت بیماری کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، بخشنامه سازمان اداری و استخدامی در خصوص حضور کارکنان به میزان ۵۰ درصد در نیمه اول آذر ماه سال جاری را ابلاغ کرد.

جان باختن دو کودک پاکدشتی در پی گازگرفتگی

احمد تاجیک، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پاکدشت گفت: دو کودک پاکدشتی در پی گازگرفتگی جان باختند.

عملیات لوله گذاری و نصب پمپ‌های اتومات در شهر قدس

حمید کاظمی صیاد، معاون خدمات شهری شهرداری قدس گفت: با انجام اقدامات پیشگیرانه از قبیل اجرای عملیات لوله گذاری و نصب پمپ‌های اتو مات، آب‌گرفتگی معابر و زیرگذرهای شهر قدس به حداقل رسیده است.

ضدعفونی آرامستان‌های ساری

حبیب الله زارعی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ساری با اشاره به شروع پیک سوم شیوع ویروس کرونا، گفت: در راستای جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا، آرامستان‌های شهر ساری ضد عفونی شد.

سمنان در راه دستیابی به شهر پایتخت کتاب ایران

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: اجرای هفت برنامه مصوب در راستای دستیابی به پایتخت کتاب ایران از سوی شهرداری سمنان در دستور کار قرار دارد.

برگزاری مانور ستاد برف‌روبی شهرداری اوشان، فشم و میگون

مانور بزرگ ستاد برف‌روبی شهرداری با هدف آمادگی نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و به همت عوامل خدمات شهری، آتش نشانی و حمایت راهور رودبار قصران برگزار شد.

بدهی سه هزار میلیارد ریالی شهرداری تربت حیدریه

سعید اکبریان، شهردار تربت حیدریه میزان بدهی این نهاد را سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این میزان بدهی مربوط به بانک شهر است، اظهار کرد: این در حالی است که امسال کل بودجه این نهاد ۸۹۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۴۲ درصد آن محقق شده است.

اهدای هزار جلد کتاب به شهروندان قزوینی

محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی هزار جلد کتاب به شهروندان قزوینی اهدا کرد.

آغاز طرح ساماندهی مسیر «گویزه کویر» در سنندج

شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از ساماندهی مسیر «گویزه کویر» واقع در پارک جنگلی آبیدر خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی این مسیر عملیات ترمیم و بازسازی بدنه و کف استخر، احداث پله، سکو و نشیمنگاه جدید و احیا چشمه‌های قدیمی این مسیر انجام خواهد شد.

کد خبر 456350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.