سومین جایزه ادبی «استاد محمد قهرمان» فراخوان داد

مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی، سومین جایزه ادبی «استاد محمد قهرمان» را برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی و با هدف گسترش و اعتلای زبان و ادب پارسی و به منظور پاسداشت یاد و خاطره پژوهشگر و شاعر برجسته و فرزانه خراسانی و رئیس اسبق کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی، «استاد محمد قهرمان»، مراسم اعطای سومین جایزه ادبی «استاد محمد قهرمان» را برگزار خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به آیین‌نامه این جایزه آثار خود را اعم از کتاب‌ یا رساله مقاطع تحصیلات تکمیلی که در حوزه ادبیات دوره صفویه، سبک هندی و شعر و آثار استاد محمد قهرمان، در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ منتشر یا دفاع شده باشد، تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه این جایزه به نشانی خراسان رضوی، مشهد، میدان پارک، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد، کد پستی: ۹۱۷۷۹۴۸۹۷۴ ارسال کنند.

یادآوری می‌شود، این جایزه در دوره نخست به دکتر سعید شفیعیون، مصحح کتاب تذکره نفایس‌المآثر اثر کامی قزوینی، تعلق گرفت و در دومین دوره، کتاب رسائل طغرای مشهدی به تصحیح سیدمحمد صاحبی، اثر شایسته تقدیر شد.

منبع: ایبنا

کد خبر 456344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.