بعد از بازی اول کارهای مثبتی برای تیم انجام دادیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما بعد از بازی اول با صحبت‌هایی که با هیئت مدیره کردیم توانستیم کارهای مثبتی در باشگاه بکنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی امروز _چهارشنبه_ ۲۸ آبان ماه در نشست خبری پیش از بازی تیم آلومینیوم اراک و سپاهان، اظهار کرد: بازی دوم لیگ برتر را پیش رو داریم و هر دو تیم بازی اول خود را با شکست پشت سر گذاشته اند و این رویداد این بازی را جذاب‌تر خواهد کرد.

وی گفت: سپاهان از کیفیت بالایی برخوردار است و بازیکنان باکیفیت و جنگنده‌ای را در اختیار دارد. سپاهانی‌ها اکنون با یک کادر فنی جدید وارد فصل جدید شده اند این کادر بسیار باهوش و فنی هستند و امیدوارم فردا یک بازی خوب را از هر دو تیم شاهد باشیم. تیم آلومینیوم سعی دارد در اولین حضورش جزء تک رقمی‌های جدول باشد که با تلاش‌های لازم این اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قبل از بازی اول بسیار از موارد در حد باشگاه و اراک نبود و زمانی که مدیر عامل جدید انتخاب شد زمان کافی را از دست دادیم و تشکیلات تیم هنوز به جمع بندی نرسیده بود. ما بعد از بازی اول با صحبت‌هایی که با هیئت مدیره کردیم توانستیم کارهای مثبتیدر باشگاه بکنیم و اکنون باید تمرکزمان را روی مسائل فنی بگذاریم، بعد از بازگشتم یک تمرکز کامل پیدا کردم و مانند این بود که روز اول مربیگری در آلومینیوم را تجربه کردم.

خطیبی افزود: بازیکنان جدیدی وارد تیم شدند باید آمادگی لازم را پیدا کنند، در مدت حضورم در اراک روزهای خوبی داشتم اما مشکلاتی پیش آمد اما اکنون این اختلافات حل شده و شخصیت تیم به درجه‌ای که لیاقت داشت رسیده است امیدوارم به هدف‌هایی که مد نظر داریم برسیم. سعی داشتیم در تمرینات روی بازیکنان جدید کار کنیم و قطعاً تا یک ماه دیگر شاهد یکی از باکیفیت‌ترین‌ها هستیم. بازی دوستانه‌ای که با سپاهان داشتیم به ما کمک کرد تا با این تیم کمی آشنا شویم، در اصفهان بازی‌های زیادی را انجام دادم و خاطرات خوبی را از این شهر دارم. برای کادر فنی سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر 456328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.