سپاهان را در تعطیلی لیگ آنالیز کردیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران سپاهان همیشه عشق زیادی به این تیم داشته اند و اکنون نبودشان اثرگذاری منفی دارد سپاهانی‌های اصفهان که بدون آنها نمی‌توانستیم تیم سپاهان را به اینجا برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ علیرضا مرزبان امروز- چهارشنبه -۲۸ آبان ماه در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک، اظهار کرد: فوت محمود یاوری را به جامعه ورزش و سپاهان تسلیت می‌گویم، از کسانی که در جبهه سلامت در حال درمان مردم هستند تشکر ویژه ای می‌کنم زیرا برای حفظ سلامتی مردم تلاش زیادی می‌کنند. بعد از شکستی که در بازی گذشته داشتیم شرایطی را فراهم کرد که ما سپاهان را آنالیز کنیم. تیم سپاهان که در کورس قهرمانی بود دچار افت شد و به همین دلیل ما آنالیزهایی داشتیم تا متوجه ایراد خود شویم هواداران نیز همراه ما دچار بحران شدند خوشحالم که با تأخیر ایجاد شده روی تیم کار کردیم و مسائل روانی تاکتیکی و بدنی را بررسی و رفع کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و همه به صورت کامل برای بازی فردا آماده هستند، محرم نوید کیا در زمان بازی خود نیز مسائل تشکیلاتی را حل می‌کرد و همه ما سعی داریم در کنار یکدیگر وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: حضور هواداران در ورزشگاه تأثیر گذار است و هواداران سپاهان همیشه عشق زیادی به این تیم داشته‌اند و اکنون نبودشان اثر منفی دارد سپاهانی‌های اصفهان که بدون آنها نمی‌توانستیم سپاهان را به اینجا برسانیم. بازیکنان جدید که وارد تیم شده‌اند خوب هستند و جوانان حاضر کیفیت لازم را دارند، افراد انتخاب شده لیاقت بازی در سپاهان را دارند. تعطیلی لیگ به ما کمک کرد تا آنالیزهای لازم را انجام دهیم و تیم به شرایط بهتری برسد

مرزبان افزود: آرزو دارم که امسال قهرمانی لیگ را کسب کنیم و نتیجه فصل گذشته را جبران کنیم و ما برای برگرداندن تیم به شرایط سابق سعی می‌کنیم.

کد خبر 456326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.