آثار خدمات مرحوم افروزی در غالب طرح‌های عمرانی اصفهان دیده می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ماندگاری مرحوم افروزی در سمت مدیرکل املاک شهرداری اصفهان با وجود حضور در دوره‌ها و سلیقه‌های مختلف مدیریت شهری موید توانمدی، کاربلدی و اشرافی است که به مسائل شهری داشت.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تسلیت درگذشت مرتضی افروزی، مدیرکل املاک شهرداری اصفهان به خانواده وی، درباره کارنامه کاری وی اظهار کرد: مرحوم افروزی نزدیک به ۳۰ سال با سلامت نفس و به شهر خدمت کرد و می‌توان آثار خدمات ایشان را در غالب طرح‌های عمرانی شهر دید.

وی افزود: ماندگاری آن مرحوم در سمت مدیرکل املاک شهرداری اصفهان با وجود حضور در دوره‌ها و سلیقه‌های مختلف مدیریت شهری موید توانمدی، کاربلدی و اشرافی است که به مسائل شهری داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از زمانی که آن مرحوم را شناختیم، فردی خوش‌قلب و محبوب در میان مردم و همکاران بود و از افرادی که بدگویی او را می‌کردند رنجیده خاطر نمی‌شد.

وی ادامه داد: مرحوم افروزی با وجود آنکه مأموریت سختی برعهده داشت و با مردم در ارتباط بود، در خط مقدم میدان شهرداری همواره برای رفع مشکلات تلاش می‌کرد و رضایت حداکثری شهروندان را که کار دشواری است جلب می‌کرد.

نصراصفهانی با بیان اینکه همگان به سالم و بدون حاشیه کار کردن و پاکدستی مدیرکل سابق املاک شهرداری اذعان می‌کنند، اضافه کرد: برای همه ما روز پایان فرامی‌رسد و امروز روز پایان آقای افروزی بود و تنها چیزی که از ما باقی می‌ماند خدماتی است که در شهر ارائه داده‌ایم و به عنوان حسنات و اعمال ماتقدم از خود به‌جای گذاشته‌ایم.

وی گفت: مرحوم افروزی قبل از آنکه از دنیا برود، خدماتی که به شهر کرده بود و تلاش‌ها و مردم‌داری‌هایش را به عنوان اعمال ماتقدم از پیش فرستاده است و یقیناً زمانی که مردم از فضاهای شهری که ایشان در احداث آن سهیم بوده، در آینده استفاده کنند نیز برای آن مرحوم طلب آمرزش می‌کنند که این خود مصداق اعمال ماتاخر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امیدواریم اعمال و خدمات ایشان سبب آمرزش و برخورداری از نعمت‌های خداوندی در سرای دیگر باشد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 456311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.