«افروزی» حافظه املاک و شناسنامه شهر اصفهان بود

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان گفت: «مرتضی افروزی» مدیرکل املاک شهرداری اصفهان هرگز به خاطر منافع شهر حق کسی را ضایع نکرد و به همین جهت سال‌ها معروف به "حافظه املاک و شناسنامه شهر" بود.

نادر آخوندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه تلخی که امروز در برج جهان نما اتفاق افتاد و باعث جان باختن «مرتضی افروزی» مدیرکل املاک شهرداری اصفهان شد، ضایعه‌ای دردناک بود که خانواده شهرداری اصفهان را داغدار کرد.

وی افزود: افروزی، یکی از مدیران ارزشمند شهرداری بود که سال‌ها در این نهاد به عنوان فردی خدمت گذار و صادق فعالیت کرد.

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان افزود: مرحوم افروزی حداقل ۲۰ سال سابقه مدیریت در شهرداری از جمله مدیریت ماده صد و پس از آن آزادسازی و املاک را در کارنامه کاری خود داشت.

وی تصریح کرد: در بخش مدیریت آزادسازی و املاک شهرداری فراز و نشیب و اتفاقات خوب و بد زیادی وجود دارد و حتی زمینه فساد فراهم است، اما افروزی در این سال‌ها حتی یک لحظه لغزش نداشت، حق‌الناس را رعایت کرد و هرگز به خاطر منافع شهر حق کسی را ضایع نکرد.

آخوندی ادامه داد: افروزی، هیچگاه اجازه نداد حقی ضایع شود و این رمز موفقیت او بود و باعث شد سال‌ها معروف به حافظه املاک و شناسنامه شهر باشد.

وی گفت: بسیاری از افراد به ویژه سرمایه گذاران و انبوه‌سازان با مرحوم افروزی آشنا بودند، اما متأسفانه این فرد ارزشمند امروز در جریان حادثه‌ای تلخ در حین انجام وظیفه به شهادت رسید.

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت فقدان جانگداز مدیرکل سابق آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان، گفت: جان باختن آن مرحوم که سال‌ها الگوی کارکنان شهرداری به لحاظ سلامت کاری بود، ضایعه دردناکی است.

کد خبر 456288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.