آغاز اردوهای تیم فوتبال جوانان از اول آذر

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی جوانان با توجه به تایید کمیته پزشکی از اول تا ۱۲ آذر اردوهای خود را آغاز می کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی درباره انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی جوانان اظهار کرد: وظیفه خود می دانم در ابتدا بابت درگذشت آقایان یاوری، نیک نفس و زرین مهر به خانواده‌های این عزیزان تسلیت بگویم. جلسات متعددی پس از جدایی پرویز مظلومی از تیم ملی جوانان با حضور کمیته فنی و توسعه، دبیرکل و سرپرست فدراسیون برگزار شد. چند گزینه در این باره مدنظر بود و در نهایت با تصمیمات کمیته فنی، انتخاب مدیر فنی و سرمربی تیم جوانان انجام شد.

وی ادامه داد: داود مهابادی از مربیان جوان و خوشنام فوتبال ایران است که سابقه سال‌ها فعالیت در رده باشگاهی را دارد و در دوران بازی هم تجارب ارزنده ای کسب کرده است. در کنار مهابادی هم از حضور حمید درخشان، مربی کهنه کار فوتبال کشور بهره مند خواهیم شد و در نهایت ترکیب خوبی تیم ملی جوانان را هدایت خواهند کرد. برنامه ریزی صورت گرفته این است که بلافاصله اردوهای بعدی آغاز شود تا تیم جوانان با تدارکات کامل به مسابقات برود.

ماجدی افزود: تیم ملی جوانان با توجه به تأیید کمیته پزشکی از اول آذر اردوهای خود را آغاز می‌کند.در حال رایزنی با برخی کشورها هستیم تا بازی‌های تدارکاتی را برگزار کنیم. دغدغه تیم‌های حریف برای بازی دوستانه هم مانند ما انجام پروتکل‌ها هست. به هر حال توان و تلاش مان را ادامه می‌دهیم تا تیم ملی جوانان با بهترین آمادگی راهی مسابقات شود.

کد خبر 456267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.