قاسمی: شبکه اجتماعی محلات کاری ارزشمند از طرف شهرداری اصفهان است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: شبکه اجتماعی محلات یک کار ارزشمند از طرف شهرداری اصفهان است و یقین دارم که بازهم چنین رویدادهایی در این شهر شکل خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر قاسمی امروز- چهارشنبه، ۲۸ آبان ماه- در آئین رونمایی از شبکه اجتماعی محلات شهر اصفهان که از ساعت ۱۱ در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از شهرداری و شورای شهر برای انجام این اقدام خوب برای بهبود شرایط اجتماعی اصفهان تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده بازهم شاهد چنین رویدادهایی باشیم.

وی افزود: شهرداری یکی از نهادهای تأثیر گذار در حوزه اجتماعی است و کارهای خود را همیشه به بهترین شکل انجام می‌دهد. شهر مانند یک موجود زنده است و یکی از اجزا آن محلات است که باید همه ما به آن توجه داشته باشیم؛ البته این موضوع با مشارکت مردم امکان پذیر است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اگر مشکلات اجتماعی را حل کنیم شهر آرامش بیشتری پیدا می‌کند، اضافه کرد: مردم مسئولان خود را انتخاب می‌کنند و در آن همه از مشارکت‌های جامعه استفاده می‌کنند. اگر یک پل ارتباطی با مردم داشته باشیم می‌توانیم اوضاع اجتماع را رو به بهبودی ببریم.

قاسمی افزود: شبکه اجتماعی محلات یک کار ارزشمند از طرف شهرداری اصفهان است و یقین دارم که بازهم چنین رویدادهایی در این شهر شکل خواهد گرفت. بین دستگاه‌ها و نهادها باید هماهنگی و هم پوشانی‌های لازم صورت بگیرد تا جامعه از شر اتفاقات ناراحت کنند رهایی یابد.

باید مشارکت مردم افزایش یابد

حسین سیستانی، فرماندار اصفهان نیز در این آئین با تشکر از تمامی مسئولان ساخت شبکه اجتماعی محلات شهر، گفت: در کشور ما سال‌ها است که مردم مانند تمام جهان دولت را خودشان انتخاب می‌کنند. باید با هماهنگی اوضاع جامعه را بهبود ببخشیم.

وی افزود: باید انتظارات مردم را به بهترین شکل بر آورده کنیم و شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم تا بازخورد خوبی را دریافت کنیم. هر سازمان با توجه به برنامه‌های خود باید از مردم استفاده کند. شهرداری نیازمند ارتباط دو سویه بین خود و جامعه است که با انجام این کار اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. ما نیازمند یک ساز و کار دقیق‌تر و جدی تر هستیم که به طور مویرگی جریان پیدا کند تا خواسته‌ها و نفس مشارکت مردم را تعریف و اجرا کنیم.

فرماندار اصفهان ادامه داد: در حوزه‌های اجتماعی همیشه به دنبال ورود به اجزا محله‌ها بودیم تا مشکلات آنها را در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی بشناسیم و بهبود ببخشیم. شهرداری با توجه به امکانات خوبی که در اختیار دارد توانست با افتتاح شبکه اجتماعی محلات این موضوع را عملیاتی کند.

سیستانی تصریح کرد: ما افراد معتمد محله‌ها را انتخاب کردیم و مطمئنم این ارتباط در شبکه‌های محلی بیشتر شکل خواهد گرفت و در این طرح رونمایی خواهد شد. استفاده از این افراد به ما کمک می‌کند تا مشکلات را به طور کامل دریابیم؛ زیرا این افراد از بین مردم انتخاب می‌شوند و با مشکلات به صورت کامل آشنایی دارند. از همه دستگاه‌ها و نهادهایی که در اجتماع حضور دارند انتظار همکاری و حضور داریم.

وی اضافه کرد: این طرح در شهرستان‌ها و روستاها نیز قابل اجرا است. با این شبکه محلی ارتباط خوبی با مردم پیدا خواهیم کرد. دستگاه‌ها امکانات مختلفی دارند، اما هیچکدام آنها به اندازه این طرح کامل نیست.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه به اقدامات محله محور تاکید داشته‌اند و این هدف امروز در اصفهان انجام شده است. باید در سطح شهرستان نیز این اقدامات صورت بگیرید و برای انجام آن تلاش خواهیم کرد. سعی داریم ارتباطی خوب بین مردم و مسئولان برقرار شود که نتیجه آن خدمت رسانی بهتر به مردم است.

کد خبر 456261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.