۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
راموس در رئال می ماند

مذاکرات برای تمدید قرارداد مدافع باسابقه اسپانیایی تیم رئال مادرید شروع شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، به نظر می‌رسد که قرارداد جدید راموس با باشگاه رئال مادرید به زودی امضا خواهد شد و مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، رفع شده است.

پیش از این اعلام شده بود که باشگاه‌های پاریس سن ژرمن و منچستریونایتد مایل به جذب راموس پس از منقضی شدن قرارداد او با رئال مادرید هستند. در این رابطه مادریدی‌ها هیچ اظهار نظر مشخصی نداشته‌اند و پرز نیز به عنوان مسئول مستقیم این اتفاق، کاملاً سکوت کرده بود.

با وجود اینکه برخی از هواداران از روند پیگیری تمدید قرارداد راموس نگران بودند، اما خبرهای رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که تنها برخی اختلافات بر سر مسائل مالی وجود دارد، اما روند پیشروی امضای قرارداد مستقیماً توسط پرز انجام می‌شود تا بتواند راموس را در مادرید نگه دارد.

احتمالاً قرارداد راموس تا پایان سال جاری میلادی امضا خواهد شد و به این ترتیب باشگاه رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خود را در ترکیب تیمش نگه می‌دارد. پیش بینی می‌شود که قرارداد راموس تا ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد و این بازیکن بتواند تا سی و هفت سالگی در این تیم بماند.

راموس به عنوان کاپیتان دوره شانزده ساله فوق‌العاده ای را در تیم رئال مادرید گذرانده و عناوین و افتخارات متعددی را نیز با این باشگاه کسب کرده است. بازیکنی که در جایگاه چهارمین بازیکن از لحاظ تعداد بازی برای لوس بلانکوس به شمار می‌رود و احتمالاً بتواند با تمدید قرارداد خود این رکورد را نیز بشکند.

کد خبر 456259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.