۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
خبر خوش برای تاکسیرانان مشهدی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از افزایش ۲۵ میلیون تومانی وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی تا سقف ۹۵ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد محبی اظهار کرد: با توجه به تفاهم‌های صورت گرفته روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در ماه‌های پایانی سال جاری با سرعت مناسبی در حال انجام است و در طرح نوسازی ۴۰ هزار نفر از ناوگان تاکسیرانی در سطح کشور سهمیه مناسبی برای مشهد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از طرفی با توجه به افزایش قیمت تاکسی سمند و پژو ۴۰۵ با استاندارد یورو پنج به ترتیب با قیمت ۱۰۴ و ۱۱۸ میلیون تومان این سازمان به جهت کمک به تاکسیرانان با بهره گیری از مصوبه قبلی شورای اسلامی شهر مشهد برای ارائه تسهیلات مناسب نوسازی و مکاتبات انجام شده با بانک ملی موافقت شد تا از محل سرمایه شهرداری مشهد سقف وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی تا حدود ۹۵ میلیون تومان افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: دور قبل طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهریور ماه گذشته به پایان رسید که میزان وام پرداختی به تاکسیرانان با توجه به قیمت خودرو ۷۰ میلیون تومان بوده است.

وی تاکید کرد: در هماهنگی‌های صورت گرفته با مقامات قضائی، جهت افزایش امنیت سفر و ارتقا فضای فعالیت تاکسیرانان و جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی تفاهم نامه‌ای با پلیس راه آهن مشهد منعقد شده است.

محبی افزود: در دیگر مبادی ورودی، سطح شهر و اطراف حرم مطهر نیز فعالیت این مسافربرها محدود و با همراهی نیروی انتظامی در صورت مشاهده فعالیت آنها اعمال قانون این مسافربرها انجام خواهد شد

وی تصریح کرد: همواره یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها بهبود شرایط مناسب شغلی برای تاکسیرانان و ارتقا امنیت سفر برای زائرین و مجاوران بارگاه منور رضوی است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

کد خبر 456248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.