۴۶ سند جدید برای موقوفات اردستان صادر شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردستان گفت: ۴۶ سند جدید برای موقوفات شهرستان اردستان از ابتدای سال جاری تاکنون صادر شده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری در خصوص دریافت اسناد مالکیتی در شهرستان اردستان، اظهار کرد: موظفی سال جاری برای دریافت اسناد مالکیتی برای موقوفات و امامزادگان شهرستان اردستان ۳۵ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ سند برای موقوفات شهرستان اردستان صادر شده است، افزود: از این تعداد ۱۰ مورد تبدیل سند دفترچه‌ای به تک برگی بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردستان، تصریح کرد: همچنین دو سند برای امامزادگان و ۳۴ سند جدید برای رقبات این شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اسناد دریافت شده مربوط به موقوفه سید فخرالدین بوده است، ادامه داد: این موقوفه ۶ دانگ عرصه و اعیان به متراژ ۳۶۹ متر مربع است که ارزش ملکی این موقوفه ۱۸۵ میلیون تومان بوده است.

مبشری با بیان اینکه در بین اسناد دریافتی سند دو امامزاده نیز صادر شده است، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات نقشه برداری ۱۰ موقوفه جدید دیگر نیز در دست انجام است و به زودی برای این موقوفات نیز سند صادر خواهد شد.

کد خبر 456241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.