تعیین تکلیف کارگران معترض شهرداری فردیس تا هفته آینده

معاون خدمات شهر شهردار فردیس گفت: لایحه مربوط به بودجه لازم و مبلغ قرارداد نیروهای معترض سد معبر شهرداری فردیس به کمیسیون بودجه شورا ارسال شده و پس از بررسی در نشست هفته آتی شورای اسلامی شهر در خصوص آن تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، حشمت الله عزیزی با اشاره به منعقد نشدن قرارداد و پرداخت نشدن حقوق کارگران معترض سد معبر شهرداری فردیس از فروردین سال جاری تاکنون، اظهار کرد: تعدادی از پرسنل شهرداری فردیس که طرف قرارداد با پیمانکار فضای سبز و خدمات شهر بودند و برخی از آن‌ها در قسمت‌های اداری فعالیت می‌کردند؛ به دلیل ایراد قانونی و با توجه به نامه ابلاغی دستگاه‌های نظارتی به شورا و شهرداری فردیس در این خصوص، ناچار شدیم این افراد را به سیستم پیمانکاری خود بازگردانیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شرایط کاری در سیستم پیمانکاری متفاوت است و باید کارهای نظافت، باغبانی آبیاری گل و یا جمع آوری زباله، توسط پرسنل انجام شود، ۱۸ نفر از آن‌ها از بازگشت به سیستم پیمانکاری امتناع کرده و بازگشت به کار قبلی خود از جمله حوزه سد معبر را از شورا و شهرداری پیگیری کردند.

معاون خدمات شهری شهردار فردیس با بیان اینکه شورا مصوبه‌ای در خصوص رفع مشکل و تعیین تکلیف نیروهای معترض سد معبر گذرانده است، تصریح کرد: این مصوبه در دستور کار شورا قرار گرفته و به کمیسیون بودجه ارسال شده است.

عزیزی ادامه داد: قرار است در جلسه روز یکشنبه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر فردیس مبلغ قرارداد نیروهای سد معبر شهرداری و اعتبار لازم، بررسی و در نشست سه‌شنبه هفته آینده شورای فردیس، در خصوص این موضوع تصمیم گیری و تعیین تکلیف شود.

کد خبر 456240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.