۱۰ جزیره ایمن در معابر حادثه خیز کرج ایجاد شده است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به ایجاد جزایر ایمن در معابر حادثه خیز، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ جزیره ایمن و دو کریدور عابر پیاده برجسته در سطح شهر ایجاد شده است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا احمدی نژاد ضمن تبریک هفته ایمنی، اظهار کرد: آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در ایران بالا است و این موضوع در کلان‌شهر کرج نیز صدق می‌کند.

وی ادامه داد: برای کاهش آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی به ویژه در میان عابران پیاده از دو سال پیش طرح‌هایی در دستور کار اجرا قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تصریح کرد: ایجاد کریدور و معابر ویژه برای تردد عابران پیاده و افزایش میزان روشنایی معابر بخشی از این اقدامات بوده است.

وی اضافه کرد: نصب دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته برای کاهش تلفات حوادث رانندگی در کرج بوده است.

احمدی نژاد با اشاره به ایجاد جزایر ایمن در معابر حادثه خیز، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ جزیره ایمن و دو کریدور عابر پیاده برجسته در سطح شهر ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این از ابتدای سال تا کنون طرح ایجاد روشنایی ویژه خط عابر پیاده، در ۹ معبر اجرایی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به مشکل رده بندی نشدن معابر کرج، گفت: سعی شده در بازنگری طرح تفصیلی کرج و در فرایند ایجاد معابر جدید، فاکتورهای ارتقای سطح ایمنی عابرین پیاده لحاظ شود.

کد خبر 456236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.