حاج صفی: خدا به من عزت داده تا ۱۱۲ بار پیراهن تیم ملی را بپوشم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا به من عزت داده که توانستم برای صد و دوازدهمین بار پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

به گزارش ایمنا، احسان حاج صفی ضمن تسلیت به خانواده زنده یاد محمود یاوری و جامعه فوتبال کشور اظهار کرد: بازی با ازبکستان برای تیم ملی خیلی خوب بود و بازی خوبی برای تیم ملی انجام دادیم. درست است که فقط چند روز کنار هم بودیم و یک بازی هماهنگ را به نمایش گذاشتیم.

وی درباره بازی با بوسنی افزود: از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم چون شرایط برای هماهنگی خیلی سخت است.بوسنی یکی از تیم‌های خوب اروپایی است و بازیکنان آنها در تیم‌های خوبی بازی می‌کنند.آن دیدار خیلی سنگین بود و محک خوبی خوردیم. در آن مسابقه می‌شد گلهای بیشتری بزنیم ولی خوشبختانه در نهایت به پیروزی هم رسیدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جو اردوی تیم ملی عنوان کرد: جا دارد از همه بازیکنان تیم تشکر کنم، ما جوانان خوبی داریم که امیدوارم برای تیم ملی مثمر ثمر باشند. اسکوچیچ مربی خوب و زحمتکشی است، او چه از نظر اخلاقی و چه فنی برای تیم زحمت می‌کشد. آنهایی که درون تیم و حتی بیرون از مجموعه هستند می‌دانند اسکوچیچ و همکارانش چقدر تلاش می‌کنند.امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که دل مردم ایران را شاد کنیم.

حاج صفی در خصوص شکستن رکورد مهدی مهدوی کیا در برگزاری بازی‌های ملی تصریح کرد: بابت این موضوع خوشحالم. خدا به من عزت داده که توانستم برای صد و دوازدهمین بار پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی یک افتخار است و من خوشحالم این افتخار ۱۱۲ بار نصیب من شده است.

منبع: فارس

کد خبر 456222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.