۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
صحبت کردن‌ در اتوبوس ممنوع

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر ضرورت رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در شرایطی که کرونا اوج گرفته است، گفت: مسافران اتوبوس برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان، علاوه بر استفاده ماسک از صحبت کردن با دیگران یا برقراری تماس تلفنی در اتوبوس خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، محمود ترفع در این باره اظهار کرد: بنابر نظر کارشناسان صحبت کردن یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا از سوی فرد ناقل به دیگران است و به همین دلیل، به همه مسافران اتوبوس تأکید می‌کنیم که با استفاده از ماسک در ایستگاه و داخل اتوبوس، از گفت‌وگو با سایر مسافران به شدت پرهیز کرده و با تلفن همراه خود صحبت نکنند.

وی درباره نحوه تأمین نیازهای حمل و نقلی هر کلان‌شهر در دوران کرونا نیز اضافه کرد: این موضوع به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله می‌توان شرایط مسیرهای تردد، استقرار مراکز اداری، تجاری، فرهنگی، درمانی و بهداشتی و مکان‌یابی سایر مشاغل را نام برد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطر نشان کرد: انجام این مهم در محدوده سرویس‌رسانی تهران بزرگ با توجه به شرایط موجود، برنامه‌ریزی شده تا جابجایی شهروندان در خطوط تندرو و فیدر با اختلال مواجه نشده و تا جای ممکن، با سرعت و سهولت انجام شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 456220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.