کاهش عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با بازسازی تمام اتوبوس‌های شهر، عمر ناوگان کاهش می‌یابد.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته و سنوات قبل روند بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فعال بوده و هر سال تعدادی از اتوبوس‌های شهر بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری بازسازی تمام ناوگان اتوبوسرانی شهر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: از مجموع ۷۰۰ دستگاه اتوبوس مورد نظر برای بازسازی، تاکنون قرارداد بازسازی ۱۸۹ دستگاه اتوبوس با کارخانه مربوط امضا شده و مابقی آن در مرحله مناقصه است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: افزایش رضایت مسافران با بهبود مستمر عملکرد و کیفیت ارائه خدمات، توسعه و بهبود زیرساخت‌ها و سیستم‌های پشتیبانی، مدیریتی و نظارتی، ارتقای سطح علمی، مهارتی و فرهنگی کارکنان و صیانت از منابع به ویژه منابع انسانی و محیط زیست از اهداف کلان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تمام اتوبوس‌های بازسازی شده شهر دارای سیستم گرمایش و سرمایش است، ادامه داد: تمام اتوبوس‌ها در قالب اتوبوس‌های نوسازی شده وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شود تا شهروندان دیگر شاهد تردد اتوبوس‌های فرسوده در شهر نباشند.

روحانی خاطرنشان کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ یکی از سرآمدترین سامانه‌هایی است که برترین کیفیت را در زمینه حمل و نقل درون شهری به وسیله اتوبوس در کل کشور ارائه می‌دهد به گونه‌ای که عملکرد آن موجب جلب رضایت مسافران است و نقش مؤثری در بهبود سطح زندگی شهروندان دارد.

کد خبر 456204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.