کشور باید دو هفته تعطیل شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد شخص رئیس جمهور به دلیل مباحث اقتصادی از تعطیلی کامل برخی شهرها جلوگیری می‌کند، اما دولت نباید با بهانه مباحث اقتصادی سلامتی مردم را در خطر قرار دهد.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد میزان تأثیرگذاری محدودیت‌های کرونایی بر کاهش شیوع بیماری اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و بسیاری از کارشناسان تخصصی حوزه بهداشت و درمان بر این باور بودند که برای کنترل بیماری کرونا در کشور و قطع زنجیره انتقال، دو هفته کشور به صورت کامل تعطیل شود.‌

وی افزود: محدودیت‌های کنونی ستاد ملی مبارزه با کرونا مورد نظر کارشناسان و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیست، اما امیدواریم وضعیت ناشی از شیوع کرونا در کشور بهبود یابد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد محدودیت‌های کرونایی در تهران تاکید کرد: لازم است این شهر به صورت کامل تعطیل شود، زیرا یکی از شهرهای با ریسک بالا است.

شهریاری در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد به دلیل مباحث اقتصادی با تعطیلی کامل برخی شهرها مخالفت می‌شود، اما نباید به این بهانه سلامتی مردم را در خطر قرار دهد.

کد خبر 456188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.