پاسخ وزیر اطلاعات به سوال در مورد حادثه سایت هسته‌ای نطنز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، در جلسه این کمیسیون خبر داد.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در جلسه روز گذشته ۶ سوال نمایندگان از حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، مطرح شد و وی به این سوالات پاسخ داد.

وی افزود: در این جلسه علیرضا نظری نماینده مردم خمین درباره حادثه سایت هسته‌ای نطنز سوالی مطرح کرد که وزیر اطلاعات موضوعات مختلف را دراین‌باره توضیح داد و نظری از پاسخ وزیر قانع شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز هم درباره حضور شرکت‌های خارجی در معادن آذربایجان شرقی از وزیر اطلاعات سوالی را مطرح کرد که پس از توضیحات وزیر، قانع شد.

عمویی تصریح کرد: سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر هم درباره ضرورت ممانعت خروج افراد متهم به مسائل مالی و اقتصادی از کشور از علوی سوال کرد که وزیر اطلاعات اقداماتی که در این راستا انجام شده را توضیح داد و مقرر شد نظر نماینده مردم سنقر در آینده تأمین شود.

وی درباره سوالات جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد از وزیر اطلاعات ادامه داد: سوال کریمی قدوسی درباره مواجهه وزارت اطلاعات با مصادیق نفوذ بود که این نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع نشد و سوال وی به صحن مجلس ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موضوع جلسه دوشنبه کمیسیون هم گفت: در جلسه دوشنبه کمیسیون طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها که برای بررسی جزئیات آن به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شده بود با حضور نمایندگان از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی در دستور کار قرار گرفت و یک ماده آن بررسی شد.

عمویی خاطرنشان کرد: در جلسه دوشنبه درباره آخرین تحولات قره‌باغ و مفاد توافق آتش‌بس و تحولات آن هم بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 456179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.