سپاهان- آلومینیوم/ فرصت ایده‌آل برای اولین ۳ امتیاز

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خانگی خود در لیگ بیستم به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک

پنجشنبه، ۲۹ آبان‌ماه، ساعت ۱۶:۲۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: عبدالنبی پورخلف

پخش زنده: شبکه اصفهان

سپاهان در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که در هفته اول لیگ برتر شکست سختی برابر گل‌گهر متحمل شد. شکست برابر تیمی که سرمربی فصل گذشته سپاهان هدایت آن را بر عهده داشت تلخی دو چندانی برای سپاهانی‌ها داشت. شاگردان نویدکیا در آن دیدار ابتدا از میزبان پیش افتادند اما پس از گذشت ۲۰ دقیقه از بازی، عملکرد سپاهان افت کرد و منجر به دریافت ۳ گل و اولین شکست فصل در اولین هفته شد.

زردپوشان اصفهانی حالا پس از گذشت بیش از ۲۰ روز به مصاف آلومینیومی می‌روند که اولین فصل حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند. اراکی‌ها که در هفته نخست ۳ بر صفر از نساجی مازندران شکست خورده‌اند به نظر حریف سرسختی برای سپاهان بشمار نمی‌روند و شاید این بهترین فرصت برای شاگردان نویدکیاست که اولین برد خود را در خانه بدست آورند و برای دیدار حساس هفته آینده برابر تراکتور آماده شوند.

خبر خوب برای سپاهان آماده شدن محمد محبی، وینگر سرعتی‌اش است که دوران نقاهت را پشت سر گذاشته است و فردا می‌تواند در جناح چپ سپاهان خودنمایی کند. سپاهان که به جز گئورگی گولسیانی مصدوم دیگری ندارد این روزها با اکثر نفرات تمریناتش را پیگیری می‌کند و از این لحاظ در موقعیت خوبی بسر می‌برد.

در سوی دیگر آلومینیوم اراک پس از شکست سنگین خانگی هفته نخست، روزهای پر حاشیه‌ای را در فاصله بین هفته اول و دوم پشت سر گذاشت. پس از تغییر مدیرعامل این باشگاه که با حاشیه‌های زیادی همراه بود ۴ بازیکن جدید یعنی محسن ربیع‌خواه، جابر انصاری، محمد ایران پوریان و مرتضی آقاخان جذب آلومینیوم شدند و رسول خطیبی، سرمربی تیم نیز که مدتی به دلیل شرایط نامساعد باشگاه از جمع آلومینیومی‌ها جدا شده بود به تمرینات بازگشت.

دیدار با سپاهان در اصفهان شاید یکی از دیدارهای سخت آلومینیوم در فصل جاری باشد اما کسب امتیاز از سپاهانی که هنوز سر و شکل نگرفته و به فرم ایده آلش نرسیده است دست نیافتنی نیست. در هر صورت باید دید آلومینیوم می‌تواند اولین امتیاز لیگ برتری تاریخش را کسب کند یا زمینه ساز اولین ۳ امتیاز سپاهان و روند صعودی شاگردان نویدکیا می‌شود.

دیدار سپاهان و آلومینیوم و تقابل محرم نویدکیا به همراه محمود کریمی با رسول خطیبی برای طرفداران قدیمی‌تر سپاهان تداعی کننده خاطرات خوش آنها از تیم دهه ۸۰ سپاهان است، جایی که همکاری این سه مهره هجومی بارها سبب باز شدن دروازه حریفان روی پاس‌های در عمق نویدکیا و ضربات تمام کننده خطیبی و کریمی می‌شد.

گفتنی است دو تیم سپاهان و آلومینیوم در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد نژاد مهدی، عزت الله پورقاز، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی آلومینیوم:

رضا حسن‌پور، محمد ایران پوریان، امیر هوشمند، عزیز معبودی، میثم مجیدی، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، جابر انصاری، محمدجواد عباسی، امیر نوری و حامد پاکدل

کد خبر 456165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.