احداث پارکی به نام معلولان/ مرمت «خانه دارویی» گرگان

در این بسته خبری از تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری زودبازده در بجنورد تا احداث بیمارستانی در هشتگرد توسط مدیریت شهری و تکمیل و بهره برداری از پروژه اصلاح هندسی مدیریت-باهنر قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

عملیات نصب تابلوهای شناسایی معابر در فردیس

حشمت الله عزیزی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس از آغاز عملیات نصب تابلوهای شناسایی معابر در این شهر خبر داد.

بهسازی ۹ درصد از بافت فرسوده شهر قدس

مسعود مختاری، شهردار شهر قدس با اشاره به اینکه مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به نوسازی بافت‌های فرسوده داشته است گفت: ۹ درصد از بافت فرسوده شهر قدس تا کنون بهسازی شده است.

خرید و مرمت «خانه دارویی» گرگان

شهرداری گرگان در تداوم اقدامات به منظور احیا بافت تاریخی که با آرمان ترمیم چهره فرهنگی شهر و جذب گردشگر صورت می‌گیرد، اقدام به خرید و مرمت «خانه دارویی» (خانه دارویی‌ها) کرد که یکی از اماکن تاریخی و مشهور شهر محسوب می‌شود.

تکمیل و بهره برداری از پروژه اصلاح هندسی مدیریت-باهنر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه اصلاح هندسی مدیریت-باهنر با هدف تسهیل در تردد خودروها در ورودی بلوار باهنر تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

همه کارهای شهرداری ساری طبق روال عادی پیش می‌رود!

سید عباس راد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: با وجود شرایط خاص بیماری کرونا و مشکلات متعدد، همه کارهای شهرداری ساری طبق روال عادی پیش می‌رود و کلیه معاونت‌ها، شهرداران مناطق سه گانه، رؤسای سازمان‌های تابعه و کارکنان زحمتکش شهرداری پیگیر خدمات رسانی و انجام وظایف ذاتی شهرداری هستند.

طرح تفصیلی شهر سبزوار به گام آخر رسید

طرح تفصیلی شهر سبزوار که با پیگیری‌های انجام شده در دو سال اخیر توسط مشاور وزارت راه و شهرسازی استان تهیه و تدوین شد.

احداث یک پارک به نام معلولان در آبادان

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان در راستای مناسب سازی فضای شهری ویژه معلولان وعده احداث یک پارک به نام معلولان را داد.

تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری زودبازده در بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: برای نخستین بار بسته‌های متنوع سرمایه گذاری زود بازده در این شهر گردشگری تدوین و معرفی می‌شود.

بوستان زینبیه شهرک واوان اسلامشهر در آستانه بهره برداری

هوشمند عسگریان، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری از اجرای مراحل پایانی احداث و تکمیل بوستان زینبیه شهرک واوان خبر داد.

احداث بیمارستان هشتگرد توسط مدیریت شهری

مدیریت شهری هشتگرد برای احداث بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 456136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.