جدال صدرنشین لیگ با تراکتور؛ منصوریان اولین ۳ امتیازش را دشت می‌کند؟

تیم فوتبال تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور پنجشنبه _۲۹ آبان ماه_ از ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران است.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر

داوران: رضا کرمانشاهی، علی میرزابیگی، مهدی عالیقدر و کمیل غلامی.

ناظر: محمدرضا فلاحی

آخرین رویارویی: تراکتور ۰ _ ۱ نساجی

تیم تراکتور در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در تبریز مقابل نفت مسجد سلیمان در یک هوای بارانی به نتیجه تساوی رسید و با یک امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

یاران منصوریان مقابل نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشتند و بازی در اختیار آنها بود، تنها مشکل پرشورهای تبریز در بخش گلزنی مشهود بود که باید دید علیرضا منصوریان برای هفته دوم این مشکل تیم را برطرف کرده است یا خیر. تراکتور مقابل نساجی مسعود شجاعی را به دلیل محرومیت و محمد قادری را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و وضعیت هادی محمدی مشخص نیست.

در آن طرف نساجی مازندران با سه گل آلومینیوم اراک را شکست داد تا با توجه به اینکه مقابل تراکتور در خانه بازی می‌کند برای پیروزی انگیزه بیشتری داشته باشد. این تیم با کسب سه امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به شهر خودرو صدرنشین لیگ برتر فوتبال است.

نساجی مازندران فصل گذشته در دور رفت و در خانه با نتیجه چهار بر یک مغلوب تراکتور شد ولی در دور برگشت موفق شد این تراکتور را با نتیجه یک بر صفر در تبریز شکست دهد.

رقابت‌های تراکتور و نساجی در لیگ برتر فوتبال همیشه با گل همراه بوده است. تراکتور اگر می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد باید از هفته‌های اول با قدرت شروع کند تا از دیگر تیم‌ها جا نماند.

کد خبر 456095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.