گل محمدی از پرسپولیس ۱۱ میلیارد تومان برای لیگ بیستم می‌گیرد؟

یکی ازچالش های بزرگ میان یحیی گل محمدی و مهدی رسول پناه، سرمربی و سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس برسرافزایش رقم قرارداد مربی تیم قهرمان بود.

به گزارش ایمنا، می‌دانید یحیی گل محمدی در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد و پس از جدایی گابریل کالدرون آرژانتینی در یک انتقال جنجالی از شهرخودرو به پرسپولیس آمد. اینکه بین طرفین، هنگام عقد قرارداد چه گذشته یک موضوع مجهول است. اما آنچه مشخص است زمانی که انصاری فرد، یحیی را به پرسپولیس آورد با او قراردادی ۲ ساله و تا پایان لیگ بیستم امضا کرد.

بر اساس شنیده‌ها یحیی گل محمدی برای نیم فصل دوم لیگ نوزدهم که به قهرمانی پرسپولیس انجامید ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دریافت کرده است. گویا قرارداد سرمربی پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت این تیم درلیگ بیستم نیز ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین و به امضای طرفین رسیده است.

با این وجود پس ازپایان لیگ نوزدهم و دربی حذفی یحیی گل محمدی از طریق مدیر برنامه‌هایش به باشگاه درخواست افزایش ۲ برابری رقم قراردادش را داده است، موضوعی که هنوز سرمربی به صراحت درباره آن صحبت نکرده است اما ظاهراً صحت دارد.

البته مهدی رسول پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس به بهانه نظارت سازمان بازرسی از انجام خواسته یحیی گل محمدی و مدیربرنامه هایش سرباز زد تا اختلاف میان این دو آغاز شود.

پرسپولیس به دوحه رفت و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضوری مقتدرانه داشت در حالی که شکاف بین سرمربی و سرپرست باشگاه روز به روز بیشترمی شد.

این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس با انواع و اقسام مشکلات مالی از جمله پرداخت بدهی سنگین برانکو و آپشن های قرارداد بازیکنان تیم در فصل گذشته در گیر بود و دست آخر هم به رغم موفقیت یحیی گل محمدی، سرپرست باشگاه به دستمزد سرمربی تیمش دست نزد تا اینکه مجبور به استعفا شد. رسول پناه رفت و جعفرسمیعی جانشین او شد تا دوباره درخواست کادرفنی پرسپولیس برای افزایش مالی قراردادها مطرح شود.

گرچه ابتدا همان حرف‌های مهدی رسول پناه تحویل " یحیی گل محمدی" و دستیارانش داده شد اما شنیدیم جعفر سمیعی هم بالاخره کوتاه آمده و راضی شده است رقم قرارداد مربیان تیمش را اضافه کند.

از قرار معلوم در میان مربیان پرسپولیس تنها رقم قرارداد " کریم باقری" مشخص و مناسب و ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. این در حالی است که سایر کمک‌های یحیی گل محمدی هنوز بر سر رقم جدید توافقی نکرده‌اند.

آخرین خبر از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که باشگاه قراراست به زودی رقم قرارداد مربیان پرسپولیس را بدون تمدید آن افزایش دهد.

نکته قابل تأمل رقم قرارداد خود یحیی گل محمدی است. شنیدیم مبلغ قرارداد سرمربی پرسپولیس نیز قراراست دو برابر شده و به ۱۱ میلیارد تومان برای فصل جاری برسد. بنابر گفته مدیران پرسپولیس حساب این باشگاه خالی شده و تنها ۷ میلیون تومان در آن باقی مانده است!

گفته می‌شود بخش زیادی از پول اسپانسر برای لیگ بیستم هم پیش‌خور و صرف پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس شده است.

حال پرسش اینجاست؛ در این وضعیت باشگاه پرسپولیس چگونه می‌خواهد این مبلغ سنگین را به سرمربی خود پرداخت کند؟

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 456085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.