آمادگی شهرداری یاسوج برای مقابله با سیل

شهردار یاسوج از آمادگی کامل شهرداری‌ این شهر برای مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر خبر داد.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم در خصوص اقدامات شده در شهرداری یاسوج در راستای مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر مرکز استان، اظهار کرد: بر اساس تجربه بدست آمده از سال‌های گذشته نقاط حادثه خیز شهر شناسایی شد که بالغ بر یکصد نقطه آسیب پذیر اعلام شد.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین نقاط آسیب پذیر در زمان بارندگی محله بختیاری‌ها یا همان خیابان سردار شهید صیاد شیرازی بود که با اقدامات صورت گرفته در بارندگی‌های آتی کمترین مشکلات را خواهند داشت.

شهر دار یاسوج گفت: بیش از یکصد نیروی کاردان شهرداری در بخش‌های خدماتی، حمل و نقل و آتش نشانی امروز بصورت آماده‌باش بحث رفع آبگرفتگی و خالی کردن چاله‌ها را به جد انجام دادند.

مقدم افزود: این معضلات زمان بارندگی در همه شهرها وجود دارد، اما برای رهایی از آن به مشارکت مردم نیاز داریم بزرگترین مشکل ما گرفتگی جداول هست که از رها سازی و آبراهه‌ها و همچنین نخاله‌هایی که به درون آن ریخته می‌شود نشأت می‌گیرد.

وی افزود: انتظار داریم شهروندان از رهاسازی اشیا در این مناطق پرهیز کنند، نیروهای زحمت کش شهرداری همیشه پای کار هستند و ایجاب می‌کند با همکاری مردم این زحمات بیشتر نشود اگر موردی هم مشاهده شد سامانه ۱۳۷ شهرداری شبانه روز آماده پاسخگویی است که در کمترین زمان ممکن رفع شود.

کد خبر 456075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.