با تمرینات و مدیریت خوب سپاهان روند روبه رشدی خواهد داشت/ تمرینات مس سونگون را تعطیل کردیم

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: با تمرینات و مدیریت خوبی که پشت تیم است روند رو به رشدی را شاهد خواهیم بود. چند هفته اول لیگ برای هر تیمی سخت است و امیدواریم بازیکنان با گوش دادن به حرف‌های محرم نویدکیا و کادر تیم بازی‌های خوبی انجام دهند و قهرمان شوند.

علی افضل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: در حال حاضر عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان و سرمربی تیم فوتبال مس سونگون هستم. بازی‌های سپاهان را پیگیری می‌کنم امیدوارم بازیکنان سپاهان با سرمربی، کادر فنی، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بتوانند بخوبی کار کنند و در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قدرتمند ظاهر شوند تا دل هواداران را شاد کنند.

وی با بیان اینکه محرم نویدکیا یکی از بهترین بازیکنان ایران بود، تصریح کرد: با تمرینات و مدیریت خوبی که پشت تیم است، سپاهان روند رو به رشدی را شاهد خواهد بود. چند هفته اول لیگ برای هر تیمی سخت است و امیدواریم بازیکنان با گوش دادن به حرف‌های محرم نویدکیا و کادر تیم بازی‌های خوبی انجام دهند و قهرمان شوند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص وضعیت لیگ برتر فوتسال، خاطر نشان کرد: تمرینات تیم فوتسال مس سونگون تعطیل است، زیرا فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا زمان مشخصی را برای برگزاری لیگ برتر نمی‌دهند. امیدوارم این شرایط تمام شود تا تمرینات را دوباره شروع کنیم.

افضل ادامه داد: رأی یک سال محرومیتم از مربیگری در کمیته استیناف وجود دارد که امیدواریم بتوانیم مدت آن را کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات به عملکرد تیم‌های فوتسال آسیب می‌رساند، گفت: حدود یک ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و روزهای تعطیل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم‌. امیدواریم مسئولین کمیته فوتسال و ستاد کرونا برنامه‌ریزی خوبی بکنند تا از این بلاتکلیفی خارج شویم.

کد خبر 456069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.