توزیع بیش از ۲۲ میلیون ماسک در کشور توسط انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی در آئین افتتاحیه اجلاسیه دوم کنگره سیزدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، از توزیع بیش از ۲۲ میلیون ماسک در سراسر کشور توسط انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، حسین تاریخی در آئین افتتاحیه اجلاسیه دوم کنگره سیزدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: این کنگره بزرگترین تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

وی افزود: جزو محدود دستگاه‌هایی بودیم که در اثر شیوع کرونا نه تنها در محدودیت قرار نگرفتیم بلکه در میدان مبارزه با کرونا با اجرای طرح ضدعفونی کردن معابر، تولید ماسک و مشارکت در طرح مواسات و همدلی حاضر شدیم.

تاریخی ادامه داد: ایجاد مرکز نیکوکاری حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام از جمله اقداماتی بود که در دوره کرونایی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد، توزیع ۲۲ میلیون ماسک در سراسر کشور با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از جمله اقدامات این اتحادیه در شرایط فعلی است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی، تصریح کرد: علیرغم محدودیت‌های کرونایی، تلاش برای برگزاری مناسبات خاص ادامه دارد و می‌توان به اجرای خیابانی سرود دانش آموزان، طرح ویژه غدیر، برنامه‌های اربعین حسینی و … در این زمینه اشاره کرد.

وی تاکید کرد: حمایت علمی از دانش‌آموزان، تولید محتواهای معرفتی، تولید برنامه‌های رسانه‌ای و موارد دیگر از جمله اقدامات انجمن‌های اسلامی در ماه‌های اخیر بوده است.

تاریخی اضافه کرد: پویش کتابخانه خانواده، برگزاری گفتگوی‌های زنده با خانواده‌ها، ایجاد ساز و کار مناسب بین مربی و متربی از دیگر فعالیت‌های این اتحادیه است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای گام دوم انقلاب نیز، تولید و چاپ کتاب بیانیه گام دوم را داشته‌ایم، اظهار کرد: در سال جاری فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی از جمله انتخابات دانش آموزی به صورت مجازی برگزار شده است.

کد خبر 456048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.